Hop til indhold

Jasmin Aalborg ægte?

Featured Replies

Skrevet
elwis skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer. Er der nogle som har besøgt Jasmin.  https://annoncelight.dk/showad/357981. Som kan fortælle om det er pigen på de billeder man møder. Og lidt om pris og service.

Hej - Det er det. Hun er sød og smilende og jeg fik en mega god thai massage hvor hun tager fat. Den seksuelle del er lidt mekanisk og med det sædvanlige grundige aftørrende rensning af de ædle dele (måske nødvendigt men det dræber nydelsen) Så for mit vedkommende døde det hele derefter, men hun er smuk og vil gerne alt skal lykkes. 

stedet ikke det bedste og der er ingen bad. 

Skrevet
  • Author
LillePalle99 skrev, for 2 timer siden:

Hej - Det er det. Hun er sød og smilende og jeg fik en mega god thai massage hvor hun tager fat. Den seksuelle del er lidt mekanisk og med det sædvanlige grundige aftørrende rensning af de ædle dele (måske nødvendigt men det dræber nydelsen) Så for mit vedkommende døde det hele derefter, men hun er smuk og vil gerne alt skal lykkes. 

stedet ikke det bedste og der er ingen bad. 

Mange tak.

Skrevet

Enig i massage men sex delen var lige så godt som hun ser ud kom 2 gange og tror også det har noget med kemi at gøre i nogen tilfælde. 

Og Jeg fik da bad ved hende før da jeg kom direkte fra arbejde og også efter 

Spurgte bare da vinskrev sammen 

Skrevet
Dc0306 skrev, for 20 timer siden:

Enig i massage men sex delen var lige så godt som hun ser ud kom 2 gange og tror også det har noget med kemi at gøre i nogen tilfælde. 

Og Jeg fik da bad ved hende før da jeg kom direkte fra arbejde og også efter 

Spurgte bare da vinskrev sammen 

Hun kunne ikke tilbyde bad da der var andre i "butikken" - Men havde læst et andet sted at det var set-up'et

Skrevet

Det kan hun have ret i gik igennem andet værelse men anden thai da jeg skulle i bad 

Skrevet

Hun ser da ellers sød ud, mon man skal ligge noget i hendes profil navn?? eller det er måske et almindelig at kalde sig det ude i Østen:blink:9952B478-2296-4ADA-8A2D-83C0FFFB3975.jpeg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.