Hop til indhold
Novitii

Melinda Aalborg

Recommended Posts

Til at starte med kan man ikke andet end at sige, "Elle est magnifique :-o!"

Jeg er ny, i at besøge en glædespige. I sommers efter mange uger, med at bygge mod til mig, og at læse mange annoncer, så faldt jeg over Melinda

Jeg har været single i mange år, og har ikke haft det store held med dating, så var også derfor meget nervøs og det skrev jeg til Melinda. 

Første besøg 45 min, med kys og superfransk. 

Jeg blev mødt af den sødeste unge kvinde, som tog godt i mod mig, og alle mine fordomme var væk . 

Efter dette fantastiske første besøg, skulle hun hjem på ferie.

Par måneder senere er hun tilbage i Aalborg, og denne gang er det 60 min, 45 min er alt for lidt tid. 

 

Fordi, med Melinda er det en fantastisk GFE, hun er let at snakke med, hun er sjov og man føler sig tryg i hendes nærvær. 

Hun har en fantastisk krop, det sødeste smil, og hun har i de nu tre gange ikke på nogen måde skuffet mig. 

 

Den tredje gang var her i december, hun var kommet til Aalborg, og det var som at få et skud solskin, i denne ellers kolde og mørke måned. 

Efter lækker sex, bare ligge og slappe af sammen med hende, og snakke om alt muligt. Kysse og nusse.

Hun siger dog ikke at hendes massage er professionel, men den er yderst afslappende. 

Selvom jeg ikke har været sammen med andre glædespiger, så har jeg hellere ikke interessen for det, fordi med Melinda får man alt det man har brug for, hun er fantastisk. 

Skal siges, det er ikke fordi jeg ikke har været sammen med andre kvinder igennem livet, :D vil hellere ikke lyde som en total mærkelig person, så med den erfaring, så er Melinda også noget helt særligt. 

 

Hvis hun er i din by eller område, og du har brug for at få en bedre dag i disse kolde triste dage, så kan jeg helt klart anbefale Melinda.

10 ud af 10

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Fed oplevelse og tillykke med det.

Problemet med Melinda er, at tiden flyver i hendes selskab. 

Jeg oplevede,  at selv en time kaldte på mere tid. Hun er en absolut top-5 på listen, og dermed ikke sagt, at hun ligger på femtepladsen. 

God fornøjelse fremover. 

Links iøvrigt,;

https://annoncelight.dk/profile/SexMel

https://annoncelight.dk/showad/352519

;) Q.

Redigeret af Quatermain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...