Hop til indhold
Mr-pussylicker

Årets julegave er indfriet i Herning

Recommended Posts

Hej og Glædelig jul til alle

Min julegave er lige blev indfriet hos Sindy❤️ Årets julegave hos Sindy

Hun har er et sted lidt udenfor Centrum men det er ok med mig.

jeg valgte Sindy efter et par fejl besøg hos en mexican og en rumæner som resulteret i maskinsex

Allerede ved modtagelsen ved man det bliver godt - dejlig varm smil, kram og imødekommen samtale om hvad man kunne tænke sig. 
jeg valgte 1 time med super fransk - det er bare for at kunne nyde hendes selskab - jeg kan sq ik 3 gange i streg…

men jeg klargøre mig på toilettet og bagefter kommer Sindy i rummet og ja måske vil i sige jeg forelsket men hun er bare så naturlig og bliver for mig total GFE uden at det er noget som jeg kræver. I hvert fald er hun meget god til skuespil hvis hun ikke nyder sit erhverv. 
Og lige for at kommenterer på orgasme så har jeg ikke set en kvinde krop lave lyd og spjæt uden at der er en orgasme - no fake!

men selve akten er lidt forskellige stillinger og gensidig oral… og hun kan altså finde ud af at sutte pik.

Men jeg kommer og tænker at det var det men i løbet af de sidste 5-10 får hun vækket min pik og jeg kommer igen ved en blanding af BJ og HJ. Det kan konen sq ik og har aldrig ku.

Alt i alt et rigtig juleknald som kun kan anbefales hvis i vil give jer selv i gave.

Der går ihvertfald noget tid før jeg falder i maskinsex så hellere vente

God jul herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr-pussylicker skrev, den 13.12.2022 at 16:12:

Hej og Glædelig jul til alle

Min julegave er lige blev indfriet hos Sindy❤️ Årets julegave hos Sindy

Hun har er et sted lidt udenfor Centrum men det er ok med mig.

jeg valgte Sindy efter et par fejl besøg hos en mexican og en rumæner som resulteret i maskinsex

Allerede ved modtagelsen ved man det bliver godt - dejlig varm smil, kram og imødekommen samtale om hvad man kunne tænke sig. 
jeg valgte 1 time med super fransk - det er bare for at kunne nyde hendes selskab - jeg kan sq ik 3 gange i streg…

men jeg klargøre mig på toilettet og bagefter kommer Sindy i rummet og ja måske vil i sige jeg forelsket men hun er bare så naturlig og bliver for mig total GFE uden at det er noget som jeg kræver. I hvert fald er hun meget god til skuespil hvis hun ikke nyder sit erhverv. 
Og lige for at kommenterer på orgasme så har jeg ikke set en kvinde krop lave lyd og spjæt uden at der er en orgasme - no fake!

men selve akten er lidt forskellige stillinger og gensidig oral… og hun kan altså finde ud af at sutte pik.

Men jeg kommer og tænker at det var det men i løbet af de sidste 5-10 får hun vækket min pik og jeg kommer igen ved en blanding af BJ og HJ. Det kan konen sq ik og har aldrig ku.

Alt i alt et rigtig juleknald som kun kan anbefales hvis i vil give jer selv i gave.

Der går ihvertfald noget tid før jeg falder i maskinsex så hellere vente

God jul herfra

Overvejer også at aflægge Sindy et besøg. Har ret mange bekendtskaber i Herning, så kan du sige lidt om stedet ligger diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Bobbe skrev, for 9 timer siden:

Overvejer også at aflægge Sindy et besøg. Har ret mange bekendtskaber i Herning, så kan du sige lidt om stedet ligger diskret?

Vejret tillader heldigvis at man pakker sig rigtig godt ind uden af vække opsigt og hun plejer at åbne så snart man er ved døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet var Gjellerup ved Herning. Ikke mit favoritsted, men ok lokaler. Sengen var et larmende monster som tog noget af glæden under sexdelen.

Pyt, blev modtaget af en smilende pige - følte mig straks velkommen. Hun er helt naturlig med nogle dejlige "tunge" bryster der i den grad klæder hende og mine hænder. Vi havde en dejlig time sammen. Hele vejen rundt med masser af dejlige tungekys. Hun sluger med velbehag og en positiv bemærkning om smagen.  Jeg oplevede en pige med en fed personlighed og et dejligt humør. Hvad der skete ved jeg ikke, men da jeg var på vej ud af døren fik jeg øje på uret - gjorde hende opmærksom på vi var gået en del over tiden, men hun trak blot på skuldrene - gav mig et kæmpe smil og farvel og på gensyn smil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Testings skrev, for 3 timer siden:

Sådan cirka hvor i Herning? :)

Snejbjerg lidt uden for Herning. Stille og roligt parcelhuskvarter med primært ældre mennesker omkring (ser det ud til).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...