Hop til indhold

Leah Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Lavede også et opslag i går, med samme efterspørgsel. Har både prøvet at ringe og skrive til hende, men hun svarer ikke.

Skrevet

Jeg kom endelig i kontakt med hende, men hun var lidt for langt væk for mig, som er på gåben, men hun virker mega sød, men skal åbenbart bruge 1 time på at gøre sig klar.

Skrevet

Jeg bekræfter, at pigen er meget sød, smuk og ung, og servicen er i top.  Stedet er måske ikke godt nok.

Skrevet
Expert skrev, for 2 timer siden:
Expert skrev, for 2 timer siden:

Jeg bekræfter, at pigen er meget sød, smuk og ung, og servicen er i top.  Stedet er måske ikke godt nok.

Er det muligt at få lidt mere af vide? Overvejer selv at besøge.. Lidt mere info ville være dejligt. :)

Skrevet
Testonetwothree skrev, 1 time siden:

Jeg bestilte 45 minutter med en gensidig berøring.  Det var nemt at parkere foran lejligheden.  Jeg er ikke sikker på ansigtet (det var ret mørkt), men kroppen var 100% fra billederne.  Hun er en smuk ung pige med en fantastisk krop.  Hun startede med at gnide sine bryster og krop mod mit bryst.  Så spurgte hun mig, om jeg kunne lide denne måde, eller at jeg vendte mig om og lå på maven.  Jeg vendte mig om, og hun gav mig en rygmassage, men efter 10 minutter bad hun mig om at ligge på ryggen, og så starter magien.  Jeg var i himlen.  Til sidst lå hun ved siden af mig.  Det var 5 -10 minutter overstået, men hun havde ikke noget imod det.  Ulempen er, at hun ikke har håndklæder, så man bør medbringe deres egne håndklæder, og lejligheden er sandsynligvis ikke særlig ren, og placeringen er måske ikke diskret.

Skrevet
Expert skrev, den 13.12.2022 at 22:00:

Jeg bestilte 45 minutter med en gensidig berøring.  Det var nemt at parkere foran lejligheden.  Jeg er ikke sikker på ansigtet (det var ret mørkt), men kroppen var 100% fra billederne.  Hun er en smuk ung pige med en fantastisk krop.  Hun startede med at gnide sine bryster og krop mod mit bryst.  Så spurgte hun mig, om jeg kunne lide denne måde, eller at jeg vendte mig om og lå på maven.  Jeg vendte mig om, og hun gav mig en rygmassage, men efter 10 minutter bad hun mig om at ligge på ryggen, og så starter magien.  Jeg var i himlen.  Til sidst lå hun ved siden af mig.  Det var 5 -10 minutter overstået, men hun havde ikke noget imod det.  Ulempen er, at hun ikke har håndklæder, så man bør medbringe deres egne håndklæder, og lejligheden er sandsynligvis ikke særlig ren, og placeringen er måske ikke diskret.

Det ødelægger bare alt når der ikke er pænt og rent :(

Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt hende, vildt fed oplevelse. Ansigtet ligner ikke, men kroppen var helt i top som på billederne. 
Stedet var en klassisk studiebolig, så det virkede fint.
Jeg betalte 900 for 45 min massage, hun levede sig virkelig ind i det. Undervejs fik jeg lov til at røre, hun endte med at blive vildt våd og hun flyttede min hånd ned og jeg endte me at give hende finger (ikke vildt smart når jeg betaler for tiden) efter hun kom færdiggjorde hun mig. Det virkede som om hun ville være villig til sex, men jeg prøvede ikke på det. 

Massagen var okay, men oplevelsen var vildt fed !

Skrevet
Citron skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg besøgt hende, vildt fed oplevelse. Ansigtet ligner ikke, men kroppen var helt i top som på billederne. 
Stedet var en klassisk studiebolig, så det virkede fint.
Jeg betalte 900 for 45 min massage, hun levede sig virkelig ind i det. Undervejs fik jeg lov til at røre, hun endte med at blive vildt våd og hun flyttede min hånd ned og jeg endte me at give hende finger (ikke vildt smart når jeg betaler for tiden) efter hun kom færdiggjorde hun mig. Det virkede som om hun ville være villig til sex, men jeg prøvede ikke på det. 

Massagen var okay, men oplevelsen var vildt fed !

Siger du med en helt ny profil :) så dumme er folk nok heller ikke :d

Skrevet
  • Author

Hov det blev skrevet på den forkerte tråd, jeg har ikke besøgt Leah endnu. 

Jeg er ikke så god til EDB.

Redigeret af Citron

Skrevet
Citron skrev, for 6 timer siden:

Hov det blev skrevet på den forkerte tråd, jeg har ikke besøgt Leah endnu. 

Jeg er ikke så god til EDB.

Jeg tror nu mere at du er Leah, eller hendes chef :D

Undrer mig over, at der ikke findes reelle anmeldelser af hende :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.