Hop til indhold
elwis

FkK harmony for første gang ( input tak)

Recommended Posts

Jeg er kommet frem til at min julegave til mig selv. Bliver en tur til harmony.  Og da det er mit første besøg på en FKK. Håber jeg på at kunne få lidt input.
 

Jeg kan se at det koster 80euro at komme ind. Og det dækker alle udgifter ( minus pigerne)  men hvad gør man med betaling af dem. For man har jo ikke sin pung med ind.  Er det en god ide at kommer med kontanter.  Eller hæver folk bare på visa/Mastercard. 
 

Har jeg forstået det rigtigt at man er nøgen og kun i morgen kåbe.  Eller er underbukser ok. 
 

Hvis man er alene afsted. Er det så nemt nok at få tiden til at gå. Mens man lader op igen.  Tænker at skulle hygge med 2-3 piger på 3-5 timer.
 

For mig betyder berøring og kærtegn en del. Og ikke kun at få en ud løsning. Er disse piger til GFE. Eller er det bare sex og så videre. 
 

Hvad tid på dagen er det bedst at komme i forhold til kunder og piger.  Og sker der noget her fra den 21-29 Dec hvor jeg tænker at besøge en af disse dage. 
 

Hvad er prisen sådan Ca.  Syntes at have læst 50-100 euro for 1/2 time.  
 

Er der ellers nogle gode råd til en der skal besøge en FKK for første gang..
 

På forhånd tak til jer som gider at bruge tid på at svare..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du opbevarer dine kontanter i din saveboks i omklædningsrummet, efter hygge med pige går de normalt med ind i omklædningen og I afregner, få aftalt hvad pris er inden I går i gang.

Det er nemt at få tiden til at gå, hvis man gider at tale med andre, ellers kan man jo sidde og spise, gå i sauna eller biografen.

Jeg plejer at sidde lidt og hygge med pigen i fællesområdet, for at se om der er kemi, inden vi går på værelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 1 time siden:

Du opbevarer dine kontanter i din saveboks i omklædningsrummet, efter hygge med pige går de normalt med ind i omklædningen og I afregner, få aftalt hvad pris er inden I går i gang.

Det er nemt at få tiden til at gå, hvis man gider at tale med andre, ellers kan man jo sidde og spise, gå i sauna eller biografen.

Jeg plejer at sidde lidt og hygge med pigen i fællesområdet, for at se om der er kemi, inden vi går på værelset.

Tak fordi du tager dig tid og svare.  Nu spørger jeg nok dumt.  Men kan man sidde og tale med pigerne i noget tid og bare hygge. Inden man så aftaler en omgang i Tivoli og skydeteltet.  Hvis du forstår.   Så man lige kan nå at blive bare lidt personlig med dem, inden det går løs..   For jeg savner faktisk tit bare lige 5-10 min hvor man lige taler lidt sammen. 
 

Hvad med priser. Bare sådan Ca.   Som jeg forstår det.  Så kan man komme langt med 300-500 euro på 3-5 timer. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 4 timer siden:

Hvad tid på dagen er det bedst at komme i forhold til kunder og piger.  Og sker der noget her fra den 21-29 Dec hvor jeg tænker at besøge en af disse dage. 

Så skal du lige være opmærksom på, at Harmony (ifølge hjemmesiden) har lukket 24.12.2022 - 02.01.2023

Antallet af piger plejer at vokse som dagen bliver til aften. Jeg har oplevet alt fra 12-15 til over 30 piger på Harmony. Du kan forberede dig, og følge med på den dagligt opdaterede liste over pigerne på hjemmesiden, og selv om der ikke længere er billeder af pigerne, er det rart at vide hvilke - og hvor mange - piger, som er til stede på et givent tidspunkt.

..og så er der jo fredagen, som er FKK-Tag, hvor pigerne - udover de høje hæle - er splitternøgne, som i nogle af de store klubber :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 2 minutter siden:

Så skal du lige være opmærksom på, at Harmony (ifølge hjemmesiden) har lukket 24.12.2022 - 02.01.2023

Antallet af piger plejer at vokse som dagen bliver til aften. Jeg har oplevet alt fra 12-15 til over 30 piger på Harmony. Du kan forberede dig, og følge med på den dagligt opdaterede liste over pigerne på hjemmesiden, og selv om der ikke længere er billeder af pigerne, er det rart at vide hvilke - og hvor mange - piger, som er til stede på et givent tidspunkt.

..og så er der jo fredagen, som er FKK-Tag, hvor pigerne - udover de høje hæle - er splitternøgne, som i nogle af de store klubber :)

Så hvis man kommer kl Ca 15.00 og bliver til måske til kl 20.00. Så er det ikke helt ved siden af, på en hverdag.  
 

Hvad med det jeg spørger om med tøj.  Er det kun morgenkåbe.  Eller underbukser godkendt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 9 minutter siden:

Tak fordi du tager dig tid og svare.  Nu spørger jeg nok dumt.  Men kan man sidde og tale med pigerne i noget tid og bare hygge. Inden man så aftaler en omgang i Tivoli og skydeteltet.  Hvis du forstår.   Så man lige kan nå at blive bare lidt personlig med dem, inden det går løs..   For jeg savner faktisk tit bare lige 5-10 min hvor man lige taler lidt sammen. 
 

Hvad med priser. Bare sådan Ca.   Som jeg forstår det.  Så kan man komme langt med 300-500 euro på 3-5 timer. ? 

Ja det virker som et fornuftigt beløb at tage med.

I området hvor man spiser er det nemt at falde i snak, om sommeren ude i haven/parken er der liggestole og snakken går lystigt, naturligvis vil pigerne gerne på værelse, men jeg oplever normalt ikke stress og jag, hvis en pige er voldsomt påtrængende siger du bare du holder pause, så går de hurtigt igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 4 minutter siden:

Så hvis man kommer kl Ca 15.00 og bliver til måske til kl 20.00. Så er det ikke helt ved siden af, på en hverdag.  
 

Hvad med det jeg spørger om med tøj.  Er det kun morgenkåbe.  Eller underbukser godkendt?

Jeg er oftest dukket op ved 15-17'tiden, og er blevet til 21-midnat-agtigt afhængig af udbud og action.

På "Sharks" har jeg set - oftest mellemøstlige/balkan-gutter - med underbukser på under badekåben. Kan ikke huske om jeg også har set det på Harmony. Selv følger jeg bare den lokale skik, og er nøgen under min badekåbe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere af pigerne sagde at de ville rejse hjem den 20. december. Så ikke regn med at der er mange tilbage fra 21 til 23 dec......

Kl 14 skal der være fuldt besat af dem der skal være der den pågældende dag. Måske 1-2 kommer noget senere af ulige årsager.

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, 1 time siden:

Tak fordi du tager dig tid og svare.  Nu spørger jeg nok dumt.  Men kan man sidde og tale med pigerne i noget tid og bare hygge. Inden man så aftaler en omgang i Tivoli og skydeteltet.  Hvis du forstår.   Så man lige kan nå at blive bare lidt personlig med dem, inden det går løs..   For jeg savner faktisk tit bare lige 5-10 min hvor man lige taler lidt sammen. 
 

Hvad med priser. Bare sådan Ca.   Som jeg forstår det.  Så kan man komme langt med 300-500 euro på 3-5 timer. ? 

Hvis du nå bliver opsøgt af en pige som du gerne vil med, så sig at du godt kan tænke dig en tur på værelset, men gerne vil have noget at drikke først. Så bliver hun gerne med dig til baren. Det er nok nemmere for stamgæster at få taletid med pigerne, for da har man allerede en relation.

Regn med 100 euro pr halvtime på værelset. Så kan du jo selv regne resten ud....

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 3 timer siden:

Eller underbukser godkendt?

Så tror jeg, du falder noget ved siden af, da jeg aldrig har set nogen mænd gå rundt kun i underbukser eller helt nøgne - jeg har kun en enkelt gang oplevet en fuld russer, der ikke kunne finde ud af at binde sin badekåbe - klart at der så ikke var nogen af pigerne, der ville have noget med ham at gøre.

Det kan dog være en fordel at medtage din egen badekåbe ellem Kimono, da det giver en hel del mindre vask - og så tag dine egne cloogs på, da deres badetøfler nok bliver desinficerede, men de er ikke så gode at gå i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Så tror jeg, du falder noget ved siden af, da jeg aldrig har set nogen mænd gå rundt kun i underbukser eller helt nøgne - jeg har kun en enkelt gang oplevet en fuld russer, der ikke kunne finde ud af at binde sin badekåbe - klart at der så ikke var nogen af pigerne, der ville have noget med ham at gøre.

Det kan dog være en fordel at medtage din egen badekåbe ellem Kimono, da det giver en hel del mindre vask - og så tag dine egne cloogs på, da deres badetøfler nok bliver desinficerede, men de er ikke så gode at gå i.

Mange tak for input.  Jeg håber at nå det inden jul. Hvis de er lukket mellem jul og nytår.  Er desværre i udlandet pt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gentlemen

Kan nogen oplyse, hvad priserne er for forskellige ydelser? Og hvordan kommer man nemmest fra lufthavnen i Hamborg til stedet?

Tak

Redigeret af Akrobat
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...