DaBordel 6 Skrevet 12. December, 2022 Så var det på tide med en anmeldelse til de loyale brødre! var i denne omgang forbi Sexy Nelly (https://annoncelight.dk/showad/358927 Fantastisk oplevelse! Nelly er en flot og serviceminded ung dame. God sex og blow. Pæn og diskret sted. 5 stjerner 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 12. December, 2022 Er hun russer, jeg tror at hun har været i Horsens for halvandet år siden, der, hun var i en privat lejlighed på det tidspunkt og tilbød også overnatning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ANALyst 72 Skrevet 12. December, 2022 Rudo skrev, for 45 minutter siden: Er hun russer, jeg tror at hun har været i Horsens for halvandet år siden, der, hun var i en privat lejlighed på det tidspunkt og tilbød også overnatning Hun er vist fra Ungarn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaBordel 6 Skrevet 13. December, 2022 Umi Rudo skrev, for 9 timer siden: Er hun russer, jeg tror at hun har været i Horsens for halvandet år siden, der, hun var i en privat lejlighed på det tidspunkt og tilbød også overnatning Umiddelbart er hun fra Ungarn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg