Hop til indhold

Emma Love - Hold nu op hun er LOVELY!

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n9572/3204/emma-new-in-cph-best-gfe-amp-pse-anal-megafrench-threesome/

Hej brødre. Jeg har den seneste tid besøgt en 3 - 4 piger og det har alle været OK positive oplevelser, jeg har simpelthen bare været for doven til at anmelde dem.. Jeg ved godt det er for dårligt.. MEN! nu er jeg lige kommet hjem fra en vanvittig oplevelse hos Emma Love. Jeg surfede egentlig bare lidt rundt på Nympho for at finde en sød pige og jeg faldt over Emma. Faktisk tildels pga. hendes højde (Jeg er til de lidt mere petit piger) men også pga. det hun tilbød. Jeg valgte hendes 90 min. Luxury Package for Vikings. Der er lidt af det hele til en kinky oplevelse og prisen er god. Emma åbnede døren og jeg faldt pladask for hende med det samme. Hun er helt vildt sød, smuk og smilende. God krop også. Jeg blev tilbudt et bad i gode forhold og en flaske vand som hun lige havde været nede og købe nogle stykker af. 

Derfra gik det hurtigt.. Hun snavede mig i gulvet (tunge og det hele) og tog min pik i munden og gav et af de bedste BJ's jeg længe har fået. Dybt, vådt og intenst. Hun slikkede også bollerne godt. Det var virkelig svært at holde igen med at komme.. Så jeg valgte at gå ned på hende og hendes fisse er virkelig lækker og velsmagende. Hun nød at blive slikket og begyndte at stønne og vride sin krop. virkelig frækt. Vi tog den videre i en 69 hvilket var virkelig lækkert. Hun tog min pik så dybt som hun kunne. Jeg kan ikke understrege hvor virkelig god hun er til at give blowjob. Det skal i prøve! Derefter havde vi sex i lidt forskellige stillinger, kunne mærke på hende at hun nød det, hun forvandlede sig til en vildkat og begyndte at slikke mig i øret og ride mig intenst. Sådan noget kan ikke fakes! til sidst kom jeg i hendes mund. Så frækt at se en så smuk kvinde tage en sperm i munden. efter en lille tår vand fik jeg en god omgang massage, hvilket hun også er virkelig god til, og vi fik os en rigtig god snak om vind og vejr, hun er helt vildt sød og snakkesalig. Det sætter jeg megt pris på.

Efter noget tid gik vi i gang med 2. omgang. Jeg endte med at komme i hendes mund igen og så var jeg helt færdig. Der var stadig et kvarter tilbage, så hun tilbød at hun kunne give mig lidt mere massage, men jeg spurgte om vi ikke bare lige kunne ligge og putte og snakke lidt. Jeg tog et bad og så var jeg ude af døren efter 90 min. 

Alt i alt en super fræk oplevelse. Det skal i prøve. Jeg kommer sgu nok igen! :)

Stedet: 9/10
Pigen: 10/10 

Redigeret af Jungle1990
link var ikke indsat

Skrevet

Hvad med anal..fik du udforsket dette med hende?.

Lyder som en utrolig dejlig kvinde at hygge med.

Blev lidt horny af din anmeldelse

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 1 time siden:

Hvad med anal..fik du udforsket dette med hende?.

Lyder som en utrolig dejlig kvinde at hygge med.

Blev lidt horny af din anmeldelse

Hey Kim. Nej faktisk så blev vi enige om at jeg var for bred til anal, så i stedet gik hun endnu mere til i forhold til deepthroat. Klager ikke! :)

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.