Hop til indhold

Nogle som har besøgt denne smukke kvinde? (Leah)

Featured Replies

Skrevet

Er også meget interesseret - 

skrev til hende men hun svarede aldrig …..

så lad os se om jeg lykkes med det i morgen 

• 2 months later...
Skrevet
LillePalle99 skrev, den 12.12.2022 at 22:58:

så lad os se om jeg lykkes med det i morgen 

Fik du besøgt hende?  :)

/ Western

Skrevet
Western skrev, for 21 minutter siden:

Fik du besøgt hende?  :)

/ Western

Ja faktisk. Det var ikke imponerende. Hun var sød nok og snakkesalig. Men massage var ikke indlevende, men mere overfladisk. Og for hurtigt nåede vi enden. 
Hun er en dejlig kvinde men jeg synes ikke det er hende fra billederne. 

Så alt i alt ikke noget at skrive hjem om. 

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 18 timer siden:

Så alt i alt ikke noget at skrive hjem om.

Tusinde tak for din tilbagemelding.

Indlevelse er utroligt vigtigt.

Jeg fornemmer du har besøgt en del der yder erotisk massage.

Hvem er din top 3 og hvorfor?  :)

/ Western

Skrevet
Western skrev, for 6 timer siden:

Hvem er din top 3 og hvorfor?  :)

/ Western

For mig er erotisk massage 100 gange bedre end at besøge en GP hvor der tit er skuffelser der tilstøder. Og jeg er nok lidt sart med at min gejst daler til det slappeste, hvis der ikke er den rette stemning og samhørighed. Sart også hvis GP’en udstråler eller udviser bare en spinkel ligegyldighed så ryger det på gulvet for mig.
Så - er jeg ude med snøren for at give mig selv en tæske fed oplevelse så tager jeg den sikre vej til med en erotisk massage hos en dejlig kvinde der kan få mig hele vejen. Med garanti for at få en lækker udløsning. Hvor der også er mulighed for at jeg må røre deres kroppe samtidig . 

Jeg har den seneste tid fået to favoritter 

Silvia

https://annoncelight.dk/showad/225384

kaya

https://annoncelight.dk/showad/314335

Silvia er min top nr 1  (det afslører mine anmeldelser af hende også) - fordi hun er umådelig kyndig i at skabe stemning fuld af erotik. Hun indlever sig med krop og sjæl. Og apropos krop ….. så er hun bare så veldrejet en kvinde, efter min smag, med store bryster, hofter, talje, former og et ansigt der er dybt, kønt og siddende på en smuk hals. Kvinden er samtidig intelligent og dejlig at snakke med bagefter. Og det er bagefter - for under seancen er hun tavs, alvorlig og intens. Vigtigst - hun gør alt det der er dejligt med kyndige fingre, hænder, og den krop, ikke at forglemme, de skønne store bryster. Så mestre hun den “edging” ting - at indleve sig i en og aflæse “hvor man er” så hun holder inde på de rigtige tidspunkter og får det langsomt bygget højere og højere op for til sidst at “lade en gå” . Så når hun er over mig med alt dette i b2b massage og afsluttende lingam - så er jeg leveret. 

Kaya er min nr 2 - Hun er lidt yngre - Hun har en slank fast trænet krop og små bryster. Hun er mere uerfaren og mere afventende og spørger undervejs for at sikre hun gør det rigtige. Men hun er også erotisk og seriøs med hvad hun laver og med olie, krop, b2b og indlevelsen afslutter hun med en (slags lingam) mere HJ end lingam. Og du er lavet af sten hvis ikke du tænder på hende. 

held og Lykke 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.