Knepper ALT! 37 Skrevet 22. November, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/86346/sutter-pik-loerdag-i-viborg Er der nogen der har erfaring med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 22. November, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/86346/sutter-pik-loerdag-i-viborg Er der nogen der har erfaring med hende?Jeg har forsøgt at kontakte hende pr. mail og SMS, men hun svarer ikke tilbage. Hun er kun på nogle få timer om ugen - typisk en fredag, men også enkelte gange en weekend, mener jeg at have set. Hun vil vist gerne gøre lidt ekstra ud af det og bryder sig ikke om travle forretningsfolk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knepper ALT! 37 Skrevet 23. November, 2013 Jeg har forsøgt at kontakte hende pr. mail og SMS, men hun svarer ikke tilbage. Hun er kun på nogle få timer om ugen - typisk en fredag, men også enkelte gange en weekend, mener jeg at have set. Hun vil vist gerne gøre lidt ekstra ud af det og bryder sig ikke om travle forretningsfolk. Det er da godt nok et svar man intet fik ud af! At du ikke kan komme igennem er da sådan set ligegyldigt, for det er nemlig ikke noget problem. At hun kun er på nogle timer, kan man jo se i annoncerne. Hun vil vist gerne............. Altså du ved det ikke! Kom dog med noget konkret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 23. November, 2013 Det er da godt nok et svar man intet fik ud af!At du ikke kan komme igennem er da sådan set ligegyldigt, for det er nemlig ikke noget problem. At hun kun er på nogle timer, kan man jo se i annoncerne.Hun vil vist gerne............. Altså du ved det ikke! Kom dog med noget konkretHvorfor er alle folk så sure i dag?Hun er faktisk blevet efterlyst 2 gange tidligere bla. af mig selv, uden at der kom meget mere ud af det - men det havde du måske ikke gidet undersøge?Malene Vang i Viborgi EfterlysningerStartet af Jernsvinet, 17 maj 2013Seneste indlæg af caspar den lange, 19 maj 2013 1 Svar790 VisningerBillede caspar den langeSkrevet 17 maj 2013Malene Vang Viborgi EfterlysningerStartet af bluemoon76, 10 sep 2012Seneste indlæg af bluemoon76, 10 sep 2012 0 Svar967 VisningerBillede bluemoon76Skrevet 10 sep 2012Selvfølgelig ærgerligt for dig at du ikke kunne holde bukserne på.'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knepper ALT! 37 Skrevet 23. November, 2013 2 Indlæg uden nogen der ved noget om hende!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg