Hop til indhold

BBW Frodig- buttet Fyn

Featured Replies

Skrevet
TheDude69 skrev, for 5 minutter siden:

Ville ikke forslå hende her, UDEN TVIVL den dårligste oplevelse jeg nogensinde har haft med en GP... UDEN TVIVL 

Uddyb venligst? Har selv gået og kigget på hende i et par måneder.

Skrevet
dontfuckingmailme skrev, for 2 minutter siden:

Uddyb venligst? Har selv gået og kigget på hende i et par måneder.

Jeg besøgte hende i odense fra en del tid siden, kom ind i en beskidt lejlighed og blev derefter ført hen til det 'sjove' rum som var endnu mere beskidt. Vi smed tøjet og jeg skulle til at slikke hende, men hun lugtede ikke godt og selve sexen var utrolig kedelig, ville fortrække at have sex med en toiletrulle frem for hende igen... men som sagt er det en del tid siden...

• 2 months later...
Skrevet

Hvis du kommer forbi hende, så skriv lige et par ord om besøget. Vil gerne vide om hun er køreturen vær

Skrevet

Jeg har været der. God service, og dejlig oplevelse. Billederne er af hende, og relativt nye. Jeg kommer igen når jeg lige får banket hul i sparegrisen

Skrevet
  • Author
Æ tømrer skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har været der. God service, og dejlig oplevelse. Billederne er af hende, og relativt nye. Jeg kommer igen når jeg lige får banket hul i sparegrisen

Ja hun er ikke billig ;-)

Skrevet

Det var hun da jeg besøgte hende

Skrevet
Bosse1910 skrev, den 9.3.2023 at 21:14:

Hvad med hende her. Har selv haft hende i kikkerten, men lidt langt at køre fra Jylland.

https://annoncelight.dk/showad/362705

Pluspige er absolut et besøg værd, hvis man er til store piger.

Jeg besøgte hende for et par uger siden, og jeg er sikker på gentagelse.

Det var sut, slik og sex fra det øjeblik jeg kom ind af døren til jeg gik igen. Sjældent har jeg været så dejlig øm i min pik bagefter. Der bliver virkelig gået til den.

Og så er hun altså rigtig sød og god at tale med i de få pauser der trods alt er.

Skrevet
Eje skrev, den 11.3.2023 at 14:04:

Pluspige er absolut et besøg værd, hvis man er til store piger.

Jeg besøgte hende for et par uger siden, og jeg er sikker på gentagelse.

Det var sut, slik og sex fra det øjeblik jeg kom ind af døren til jeg gik igen. Sjældent har jeg været så dejlig øm i min pik bagefter. Der bliver virkelig gået til den.

Og så er hun altså rigtig sød og god at tale med i de få pauser der trods alt er.

Hun er også at finde på Scor, og ligeledes facebook......;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.