Hop til indhold
Slowhead

Sex med tilskuer - onsdag i Århus

Recommended Posts

Godaften mine herrer

jeg har en forholdvis ny sugarbabe, som jeg godt kunne tænke mig at se have sex med en anden. Det betyder, at du har sex med hende, mens jeg er tilstede, dog uden at deltage i selve agten. Jeg vil kun se hende have sex med en anden. 
Alt er med kondom og hun kysser ikke. Det kommer til at koste dig 800.- og der skal loves fuld diskretion. 

Den dejlige kvinde er 26 år, slank med kvindelige former. Vil skyde på at hun bruger en pæn størrelse b-skål. Men vigtigst af alt, så er hun spændt på at have sex med en anden, mens der er tilskuer på.

Hvem er du så. Jeg søger en nogenlunde på samme alder som jeg. Er midt 50’erne. Det er vigtigt, at hele seancen er respektfuld. Så er du en gentleman, som ikke vil have noget imod en tilskuer, så er chancen for en god omgang sex med en lækker kvinde muligt. 

jeg svarer ikke i tråden, men kun på PM, og her bedes du oplyse lidt omkring dig selv, samt en kort beskrivelses af højde, vægt samt størrelse.  En beleven gentleman er at foretrække, fremfor den store Adonis. 

Det kommer til at foregå i Århus centrum på onsdag kl . 17.30 . Vi mødes lidt før og følges sammen hen til hende.

Redigeret af Slowhead

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...