Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved at Melinda har en del positive anmeldelser herinde, men der er en del der er blevet fjernet. Ved ikke lige helt hvorfor... Så vil lige skrive en lille anmeldelse af hende.

Hun er en del på øst og nord siden af Jylland for tiden, så savner hende meget herover på vest siden. :D Så da hun kom til Kolding, så måtte jeg lige besøge hende.

annoncelight.dk/showad/352519 // annoncelight.dk/profile/SexMel

Fik en tid med hende og mødte op på hendes nye "lejlighed". Man får helt sommerfugl i maven, som om man skal ind til naboens pige. Hun åbnede døren med smil på læberne og gav mig den kærligste kram og varmeste kys,  som en GF vil give efter man ikke har set hinanden i langtid. Det føles varmt og virkelig dejligt at blive modtaget på denne måde. Hold kæft hvor har man savnet hende. 

Værelset var rent og der var lidt jule pynt rundt omkring, så det gav en hyggelig stemning.

Vi gik ind på værelset og kysset og nuttet. Hendes dejlige slanke krop med de dejligste bryster er lige til at spise. Speciel hendes sukkersøde miss. altid glat baberet og vasket. Man kan altid smage på hende at hun lige har været i bad og gjort sig klar til at blive spist. :P Hun gav den bedste BJ uden og stoppede først da jeg bare ikke kunne klare det mere. Kunne mærke at hun har lært nogle nye finesser og har forbedret sig virkelig meget i denne område. Efter flere forskellige stillinger med gummi kunne jeg desværre ikke holde længere... damn... Kan absolut mærke at hun har fuld energi og stopper ikke før man gerne vil prøve en anden stilling. Hun lade mig tømme det hele og mærke ikke nogen hastværk med at det bare skule overståes. Hun rengjorde min lille ven og begyndte at ligge sig ned for at chatte og nusse lidt.

Det bedste ved Melinda er at man ikke føler at det bare skal overståes og blive sparket ud når jobbet er fuldført. Hun giver altid 110% og hun snakker rigtig godt engelsk så der er ikke nogen misforståelser eller akavet situationer. Hun er altid smilende og prøver altid at gøre besøget så godt som muligt. Kan sige at billederne passer og hun er bare så sød at snakke med. 

Hørt at hun kan IKKE accceptere at have 2 personer på besøg på en gang. Hun vil hellere have kæresten alene og give den fulde opmærksomhed.

Hun er nu i Aalborg, så tag jer godt af hende!

Helt klart top karakter igen herfra og kan varm anbefale hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej okay - det er jo Veronica Rodriguez med store fortænder. Ser godt nok sød ud. Hende må I gerne lige sende til Kbh snart! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melinda er jo Danmarks kendt ...så du behøver nok ikke skrive en hel stil om hende. Der er formenlig flere hundrede anmeldelser på hende. Men stop nu den naive tilgang med, at behandle hende godt..Hun er luder som arbejder Europa tyndt og tjener formentlig mere om måneden end du gør på et helt år. Hun er sød og en normal pige fra Ungarn som tilbyder lidt mere end normalt, hvis ikke hun gjorde dette havde hun nok ikke så mange tilhængere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amir skrev, for 2 timer siden:

Melinda er jo Danmarks kendt ...så du behøver nok ikke skrive en hel stil om hende. Der er formenlig flere hundrede anmeldelser på hende. Men stop nu den naive tilgang med, at behandle hende godt..Hun er luder som arbejder Europa tyndt og tjener formentlig mere om måneden end du gør på et helt år. Hun er sød og en normal pige fra Ungarn som tilbyder lidt mere end normalt, hvis ikke hun gjorde dette havde hun nok ikke så mange tilhængere. 

Mig bekendt er det frit hvem og hvad man vil anmelde. Og også frit om man vil læse det eller hoppe over. 
Kan i øvrigt tilslutte mig TS - hun er klasse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amir skrev, for 8 timer siden:

Men stop nu den naive tilgang med, at behandle hende godt.

Fuck et sørgeligt menneskesyn du har. Melinda er så sød og empatisk. Hun fortjener at få det samme retur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Jeg har mødt hende en enkelt gang, da hun holdt til i et hus langt ude på landet. Det var det skønneste og blideste elskov. Af princip betaler jeg ikke for kys - dertil er det for intimt. Men nøj, hvor jeg havde lyst til at kysse hende <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...