Hop til indhold
elwis

Stort bodel i tyskland

Recommended Posts

Hej med jer. For en del år siden så jeg et program på DR eller TV2 med Susanne bjerhus og Karen Thisted.  De var på et stort bodel i Tyskland.  Det var lavet som et stort hotel. Hvor man så bare kunne lave windows shopping. Indtil man fandt noget man ville hygge med.  Jeg tror desværre at stedet er lukket nu.  Så jeg er nysgerrig efter om der findes stedder. Hvor det ikke er FKK klubber. Men hvor man bare kan gå og finde en pige og gå ind.  ( Lidt som red-light i Amsterdam har været) 
 

Og meget gerne et sted hvor der ikke er for meget snyd og fusk. 
 

Jeg er nemlig ked af at jeg ikke tog mig sammen og tog til det hotel/bodel..
 

På forhånd tak for input 

 

PS. Kan se det pasha.de de var på besøg ved. 

 

 

Øøøøø det ser da faktisk ud til at være åben igen.? Nogle der har været der for nylig???

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://play.tv2.dk/serie/mormors-bordel/1/lovlige-tyskland-fd5ea006-3d5c-43d1-aa15-194940a960ac?playing=true

Kræver desværre et abo

Men der findes ihvertfald stadig flere af den slags hoteller/Laufhäusern i Tyskland - bare tag til Kiel eller Hamburg. Personligt bryder jeg mig ikke om stederne, da jeg føler jeg må løbe spidsrod mellem pigerne og ikke får tid til at fantasere og vælge den helt rigtige for mig - så synes jeg det er mere berigende at besøge en saunaclub, hvor man i fredelige omgivelser kan sludre med pigerne først.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 42 minutter siden:

https://play.tv2.dk/serie/mormors-bordel/1/lovlige-tyskland-fd5ea006-3d5c-43d1-aa15-194940a960ac?playing=true

Kræver desværre et abo

Men der findes ihvertfald stadig flere af den slags hoteller/Laufhäusern i Tyskland - bare tag til Kiel eller Hamburg. Personligt bryder jeg mig ikke om stederne, da jeg føler jeg må løbe spidsrod mellem pigerne og ikke får tid til at fantasere og vælge den helt rigtige for mig - så synes jeg det er mere berigende at besøge en saunaclub, hvor man i fredelige omgivelser kan sludre med pigerne først.

Efter jeg lavet dette opslag. Tror jeg at jeg er kommet frem til en smut tur til harmony. 

 

Er der måske en der kender et godt hotel. Tæt på. Så jeg kan bruge to dage på damer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, 1 time siden:

Er der måske en der kender et godt hotel. Tæt på.

Du kan bare søge på booking.com m.fl. - de fleste tyske hoteller er gode og evt. med morgenmad - ellers kan du køre i Bauhaus, Ikea eller hos den lokale bager og købe lidt morgenmad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 13 timer siden:

Efter jeg lavet dette opslag. Tror jeg at jeg er kommet frem til en smut tur til harmony. 

 

Er der måske en der kender et godt hotel. Tæt på. Så jeg kan bruge to dage på damer :-) 

https://pharos-zur-seeve.de/

ligger kun 100 meter fra Harmony. 59 euro pr nat. Helt ok! Har overnattet der flere gange.... De har også en udmærket restaurant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...