Hop til indhold

PIM Vejle

Featured Replies

Skrevet

Først Link https://annoncelight.dk/showad/289021

Jeg har besøgt Pim, så behøver du ikke..

Fin kommunikation på sms.

Annoncen siger "unge" - Jeg vurdere Pim, til at være 40+, så det er vel en smagssag.

Massagen foregik i et rasende tempo, men lynhurtige "strøg" henover ryggen som mest af alt føltes som om det gjaldt at få mest muligt olie smurt ud på kortets tid - Olie som der iøvrigt var rigeligt af.

Ok, pirring af bagindgangen under "massagen"

Sexen var ligegyldig og skulle bare overståes.

Ellers tidligere haft gode oplevelser på adressen, men kvaliteten er faldet drastisk efter min mening.

Fik et glimt af Allie, som umiddelbart bedre passer beskrivelsen af "unge"

Skrevet

Jeg besøgte også Pim. Jeg havde en anderledes oplevelse 

Vi sprang massagen over og gik til den med det samme. Først den sædvanlige rengøring og så dykkede jeg ned til hendes underliv.  Hun fik en ordentlig slikketur. Og lød som on hun nød det 

Så blow til mig uden gummi. Det gjorde hun godt. Sex forfra med megen smil og øjenkontakt. Og så turn around. Elsker at ha den i kussen men jeg har et fast greb om hendes røv. Sluttede af med blow hvor jeg kom ud over hendes dejlige små naturlige bryster. 

Jeg havde en god oplevelse 

Til orientering hun er ikke plus 40.

Men præcis 37. Men hvem kan se det. De ligner alle en  først i tyverne 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.