Hop til indhold

Recommended Posts

Monika in Aalborg C ♥️ Erotic/ body to body / lingam massage ♥️ 45 min 1000/ 60 min 1300/90 min 2000 kr ♥️♥️ - Annoncelight

Med mine godt 60 år er jeg nået den alder, hvor tantra og lingam massage er ekstra værdsat. Derfor har jeg prøvet en hel del på dette område over de sidste 5-6 år. I dag for første gang Monika i Aalborg

Lad mig med det samme slå fast at det var excellent, faktisk det bedste, jeg har prøvet. En oplevelse, der bestemt skal gentages snart. Her er detaljerne:

Kontakten på SMS nem, hurtig og på perfekt engelsk. Det er med 100 % sikkerhed Monika selv, man kommunikerer med, hvilket man godt kan være i tvivl om med andre piger. Stedet er en hyggelig og charmerende lejlighed i Aalborg Centrum med særdeles diskrete adgangsforhold.

Jeg gør altid selv lidt ud af at være pæn og præsentabel. Derfor kan det være noget af et turn off nogen gange at møde en pige i badekåbe og tøfler når døren bliver åbnet. Jeg oplever det som lidt mangel på respekt. Ikke sådan med Monika. Jeg blev mødt af en smuk pige i høje sko, stilfuldt lingeri og selvsiddende strømper. Altså et klart turn-on. Senere tog hun disse beklædningsgenstande af langsomt og omhyggeligt - en for en - det var virkelig god stil.

Massagen var helt i top og dybt professionel. Den sidste halvdel på ryggen med øjenkontakt. Denne type massage giver masser af god energi og arbejdslyst, så der kan tjenes ind til et hurtigt besøg igen. En god investering. Eller win-win eller hvad det nu kaldes i moderne management sprogbrug.

Summa summarum så bliver der et hurtigt genbesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Monika er simpelthen en gudinde. Må dog indrømme at jeg nåede nyde hende da hun tilbød sex. Men jeg kunne sagtens udelukkende leve med bare at kigge på hende, damn hvor er hun smuk,flot,sexet,dejlig. Hun vil altid være en prioritet hvis jeg igen får chancen. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spoonman skrev, for 16 minutter siden:

Monika er simpelthen en gudinde. Må dog indrømme at jeg nåede nyde hende da hun tilbød sex. Men jeg kunne sagtens udelukkende leve med bare at kigge på hende, damn hvor er hun smuk,flot,sexet,dejlig. Hun vil altid være en prioritet hvis jeg igen får chancen. <3

Ja, det har garanteret været en super oplevelse. Tillykke med det. Man bliver dog lidt mere rolig med alderen, så jeg kan nemt leve uden. Det hun tilbyder nu er bare helt i top hvis man vil lade op og have lidt ekstra energi til arbejdsdagen for en lidt ældre mand. Dog har hun den sødeste mund. Den kunne jeg måske godt ønske aktiveret lidt som afslutning. Men fred med det. Hun kan bare det der med at give en time i et fred- og nydelsesfuldt univers.....   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spoonman skrev, den 13.12.2022 at 20:24:

Hej, hvor lang tid siden er det at hun tilbød sex, gik hun under samme navn?

Vh:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tabloid skrev, den 7.12.2023 at 21:17:

Det er noget længe siden, og jeg har besøgt hende et par gange hvor det kun er massage, men er stoppet igen, da hun tager penge for "mutual touch", men så fjerner ens hænder, når man rører ved hende. Det er ikke så fedt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tabloid skrev, den 7.12.2023 at 21:17:

Jeg tror , at det er 3 - 4 år siden , at hun annoncerede med at hun tilbød sex .. 

Jeg har mange gange fortrudt , at jeg ikke besøgte hende ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 37 minutter siden:

Det er noget længe siden, og jeg har besøgt hende et par gange hvor det kun er massage, men er stoppet igen, da hun tager penge for "mutual touch", men så fjerner ens hænder, når man rører ved hende. Det er ikke så fedt :(

Tak:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tror , at det er 3 - 4 år siden , at hun annoncerede med at hun tilbød sex .. 

Jeg har mange gange fortrudt , at jeg ikke besøgte hende ..

Ok, tak:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...