LiderligeBenny 20 Skrevet 11. December, 2022 Besøgte hende her https://annoncelight.dk/showad/321784 for 14 dage siden til en gang B2B massage, Jeg blev mødt i døren af en fræk lille Thai som var frisk fra start af, da jeg kom ind af døren og inden jeg fik skoen af havde hun taget mig på pikken. Vi fik aftalt pris og jeg fik betalt og jeg klædte mig hun gik ud af døren for lige at vaske sig og kom ind igen, jeg fik lov til at klæde hende af og mens jeg tog hendes bh af gned hun hendes røv mod min pik. Da jeg tog hendes trusse af kom der en dejlig dusk frem ( jeg kan godt li en dusk på fissen) vi fik hygget os og da jeg var færdig bød hun på sodavand mens hun klædte mig på virkelig god service. Vil helt sikkert besøge hende igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 13. December, 2022 LiderligeBenny skrev, den 11.12.2022 at 15:36: Besøgte hende her https://annoncelight.dk/showad/321784 for 14 dage siden til en gang B2B massage, Jeg blev mødt i døren af en fræk lille Thai som var frisk fra start af, da jeg kom ind af døren og inden jeg fik skoen af havde hun taget mig på pikken. Vi fik aftalt pris og jeg fik betalt og jeg klædte mig hun gik ud af døren for lige at vaske sig og kom ind igen, jeg fik lov til at klæde hende af og mens jeg tog hendes bh af gned hun hendes røv mod min pik. Da jeg tog hendes trusse af kom der en dejlig dusk frem ( jeg kan godt li en dusk på fissen) vi fik hygget os og da jeg var færdig bød hun på sodavand mens hun klædte mig på virkelig god service. Vil helt sikkert besøge hende igen Lyder jo dejligt, fik du hendes navn?var blow uden? og hvad lå hendes priser på, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 20 Skrevet 21. December, 2022 dinjo skrev, den 13.12.2022 at 08:57: Lyder jo dejligt, fik du hendes navn?var blow uden? og hvad lå hendes priser på, Jeg fik ikke hendes navn af vide, det var blow med og prisen var 1500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 180 Skrevet 21. December, 2022 syntes ikke hun ser så lille ud på 2 billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg