Hop til indhold
Guest daddyo

coco12 kbh islands brygge

Recommended Posts

Guest daddyo

https://sugardaters.com/da/profile/gPW2E8LYoY
Sød og nem at lave aftaler med, foreslår selv uden , det sagde jeg ja til. Hun ville have 2500 , for en times tid med en gang sex.
Kom selv ind til hende. Hun tog imod og var pæn, ret høj og lidt frækt blink i øjet
Vi talte lidt i stuen og da jeg sagde skal vi, gik hun ind og kom tilbage nøgen , og vinkede mig ind i legerummet. Der blev slikket begge veje, hun er faktisk ret velskabt og lækker, og jeg måtte komme. Men da vi havde aftalt en gang, stoppede jeg hende da jeg kunne mærke der var noget på vej. På ryggen , hun red mig, lidt kluntet, og jeg tog hende om på hendes ryg og tog fat under hendes knæ og gik i gang, hun nød det virkeligt og jeg blev mere og mere vild og tog hende hårdt, til jeg kom i hende. Fik et kys inden jeg trak mig ud af den ret våde kusse, jeg havde jo også afleveret en lille opsparing )
Jeg kommer igen det kan jeg godt sige jer. Det var lækkert, selv om jeg kun var der en times tid, så fuld value for pengene. Hun tog mobile pay, inden vi gik i soveværelset. Helt ok
hun er slank og fin nok, lidt op og ned krop, men fine bryster med piercing i det ene. Hun er jo mørk, men den slanke type også i ansigt, det skal man kunne se skønheden i vil jeg sige. flotte negle )

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en fræk oplevelse. Jeg synes, der er stor forskel på prisniveauet derinde. Jeg har fået nogle mega gode oplevelser for 1500, nogle endda 1000, så jeg har lidt svært ved at bevæge mig op i 2500 for en enkelt omgang. 
 

Det kunne være interessant at høre, hvilke omstændigheder der får folk til at sige ok til 2500? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snapsex skrev, for 39 minutter siden:

Det lyder som en fræk oplevelse. Jeg synes, der er stor forskel på prisniveauet derinde. Jeg har fået nogle mega gode oplevelser for 1500, nogle endda 1000, så jeg har lidt svært ved at bevæge mig op i 2500 for en enkelt omgang. 
 

Det kunne være interessant at høre, hvilke omstændigheder der får folk til at sige ok til 2500? 

Desperation? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Snapsex skrev, for 2 timer siden:

Det lyder som en fræk oplevelse. Jeg synes, der er stor forskel på prisniveauet derinde. Jeg har fået nogle mega gode oplevelser for 1500, nogle endda 1000, så jeg har lidt svært ved at bevæge mig op i 2500 for en enkelt omgang. 
 

Det kunne være interessant at høre, hvilke omstændigheder der får folk til at sige ok til 2500? 

Det her du jo lige læst ovenfor ? 

lucullusb skrev, for 1 time siden:

Desperation? 

Det var et lidt desperat gæt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snapsex skrev, for 16 timer siden:

Det lyder som en fræk oplevelse. Jeg synes, der er stor forskel på prisniveauet derinde. Jeg har fået nogle mega gode oplevelser for 1500, nogle endda 1000, så jeg har lidt svært ved at bevæge mig op i 2500 for en enkelt omgang. 
 

Det kunne være interessant at høre, hvilke omstændigheder der får folk til at sige ok til 2500? 

Jeg ville aldrig betale 2500 for en afrikansk pige. Mange af dem er prostituerede der forsøger at tjene ekstra ved at kalde det sugardating. 

Men hvis man kan få en dansk pige uden kondom uden tidsbegrænsning og en masse regler, og man samtidig har fornemmelse af hun også gør det for spændingens og/eller lystens skyld. Ja så betaler jeg gerne ekstra. 

Men det er ofte ikke nødvendigt. De frækkeste oplevelser på sd har jeg betalt 500-1000 kr for. Spontan sex i bil med en liderlig "vild" ung pige. Desværre er det efterhånden flere år siden. Sugardating er ikke noget der skal prøves for sjov længere. 

Redigeret af MikkelRæv64

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, for 1 time siden:

Jeg ville aldrig betale 2500 for en afrikansk pige. Mange af dem er prostituerede der forsøger at tjene ekstra ved at kalde det sugardating. 

Men hvis man kan få en dansk pige uden kondom uden tidsbegrænsning og en masse regler, og man samtidig har fornemmelse af hun også gør det for spændingens og/eller lystens skyld. Ja så betaler jeg gerne ekstra. 

Men det er ofte ikke nødvendigt. De frækkeste oplevelser på sd har jeg betalt 500-1000 kr for. Spontan sex i bil med en liderlig "vild" ung pige. Desværre er det efterhånden flere år siden. Sugardating er ikke noget der skal prøves for sjov længere. 

jeg har fået god sjov sex , men med mine faste sidst på måneden ned til 400, men det har jo intet at gøre med hvad prisen ellers er derinde, og ja det er gået betydeligt opaf de sidst år. 3000 er næsten minimum
De mørke piger jeg har mødt har været de sødeste, lækreste liderlige og naturlige, og ingen har været proer. Derimod har en del danske piger haft tid på og været på vej til den næste 
Så sådan kan vi have forskellige erfaringer , preferencer og tænde på noget forskelligt . Nogle kan jo lide moderen og andre sønnen , for at citere et gammelt ordsprog )) Jeg er nu mere til datteren ))
 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...