Jernsvinet 13841 Skrevet 22. November, 2013 Under mit sidste besøg i Hamburg, havde jeg på vej ud af byen lejlighed til at besøge:http://www.modelle-hamburg.com/exclusiv/hamburg/schnelsen/kathi_angel_4836.htmlStedet ligger ikke ret langt fra A7, så det er nemt at slå en smut forbi på vej længere sydpå.Jeg ville gerne have ½ time med blidt, men det var hun vist ikke vant til, idet hun mest udførte de lidt hårdere seancer.Hun har tidligere arbejdet i Danmark, bla. i København, men vist også i Kolding, så vidt jeg husker. Brysterne er selvfølgelig ikke ægte og mon ikke hun ikke også har fået gjort noget ved læberne og ansigtet. Hun var egentlig meget sød af en Domina at være, men jeg syntes måske ikke det fungerede helt OK med hende, bortset fra da jeg tog hende bagfra, men det fik jeg ikke lov til at gøre færdig.Men der kommer flere andre piger på adresssen - også ikke dominaer.NB. da vi var færdige havde hun lidt travlt og fjernede en foldevæg og bagved stod der et større gynækologlægearrangement klar til den næste gæst - og sådan noget var åbenbart hendes speciale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg