Hop til indhold

TASH99 fra Ballerup

Featured Replies

Skrevet
junglebøffen skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der kan sige god for TASH99 Er lidt skeptisk når en pige siger ja til at mødes, når hun ikke har tjekket min profil.

https://sugardaters.com/da/profile/4MR8bbOMoL

hun har skrevet til mig, hun kun vil blow til en start og kun hos hende, i Albertslund ==
Men forstår fint at du er underlig over hun ikke tjekker hvem du er

Skrevet

Hun tilbød sig for 3000 kr med kondom og vi aftalte tidspunkt og jeg fik navnet på de ungdomsboliger hun bor i

Men så meldte hun fra uden særlig begrundelse. Hun tjekkede min profil. 

Ved ikke helt hvad grunden kan være.. Mindes at have set pigen over nogen tid muligvis med forskellige profiler, men er ikke sikker. 

Skrevet
MikkelRæv64 skrev, den 11.12.2022 at 12:44:

Hun tilbød sig for 3000 kr med kondom og vi aftalte tidspunkt og jeg fik navnet på de ungdomsboliger hun bor i

Men så meldte hun fra uden særlig begrundelse. Hun tjekkede min profil. 

Ved ikke helt hvad grunden kan være.. Mindes at have set pigen over nogen tid muligvis med forskellige profiler, men er ikke sikker. 

hun har lige fået lagt nyt i læberne, så hun vil ikke blow ) tja 
jeg foreslog jeg slikkede hende, og hun lå med spredte ben og gav mig et håndjob ud over hendes fisse, det ville hun godt 1800 , det kan man da vist kaled et gyldent håndtryk )
Sagde pænt nej og sagde hun var velkommen til det halve

Redigeret af daddyo

• 2 weeks later...
Skrevet

hun er god nok. Adressen er rigtig, navneskiltet rigtigt og hun sad i vinduet ud til haven 
Vi nåede ikke i hus, da hun pludseligt fik besøg, 45 min senere og jeg gad ikke bruge 3000 på en max 45 min aftale, med stres på. så jeg kørte igen
Men tingene passer og der er sådan set fredeligt nok derude. Selv om albertslund er af h til ude )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.