Hop til indhold

Recommended Posts

Guest daddyo
junglebøffen skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der kan sige god for TASH99 Er lidt skeptisk når en pige siger ja til at mødes, når hun ikke har tjekket min profil.

https://sugardaters.com/da/profile/4MR8bbOMoL

hun har skrevet til mig, hun kun vil blow til en start og kun hos hende, i Albertslund ==
Men forstår fint at du er underlig over hun ikke tjekker hvem du er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tilbød sig for 3000 kr med kondom og vi aftalte tidspunkt og jeg fik navnet på de ungdomsboliger hun bor i

Men så meldte hun fra uden særlig begrundelse. Hun tjekkede min profil. 

Ved ikke helt hvad grunden kan være.. Mindes at have set pigen over nogen tid muligvis med forskellige profiler, men er ikke sikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, den 11.12.2022 at 12:44:

Hun tilbød sig for 3000 kr med kondom og vi aftalte tidspunkt og jeg fik navnet på de ungdomsboliger hun bor i

Men så meldte hun fra uden særlig begrundelse. Hun tjekkede min profil. 

Ved ikke helt hvad grunden kan være.. Mindes at have set pigen over nogen tid muligvis med forskellige profiler, men er ikke sikker. 

hun har lige fået lagt nyt i læberne, så hun vil ikke blow ) tja 
jeg foreslog jeg slikkede hende, og hun lå med spredte ben og gav mig et håndjob ud over hendes fisse, det ville hun godt 1800 , det kan man da vist kaled et gyldent håndtryk )
Sagde pænt nej og sagde hun var velkommen til det halve

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

hun er god nok. Adressen er rigtig, navneskiltet rigtigt og hun sad i vinduet ud til haven 
Vi nåede ikke i hus, da hun pludseligt fik besøg, 45 min senere og jeg gad ikke bruge 3000 på en max 45 min aftale, med stres på. så jeg kørte igen
Men tingene passer og der er sådan set fredeligt nok derude. Selv om albertslund er af h til ude )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...