Hop til indhold

Bare en lille undren herfra på en dejlig lørdag aften

Featured Replies

Skrevet

Jeg arbejder som glædes pige og elsker det . Her på det seneste har manden og jeg snakket om at lave forretning sammen og tilbyde både sammen og hver for sig , men kan det passe at det bare ikke er et marked for det ? Jeg kan nemlig ikke se andre lignende annoncer ..

Skrevet
[email protected] skrev, for 33 minutter siden:

Jeg arbejder som glædes pige og elsker det . Her på det seneste har manden og jeg snakket om at lave forretning sammen og tilbyde både sammen og hver for sig , men kan det passe at det bare ikke er et marked for det ? Jeg kan nemlig ikke se andre lignende annoncer ..

Altså jeg vil ret gerne besøge et frækt par se fx det her https://www.eroguide.dk/forum/topic/163199-k%C3%B8be-sex-i-en-krisetid/?tab=comments#comment-1467456 

jeg kan ikke finder nogen annoncer i københavn fra MK par som tilbyder sex sammen så jeg undre mig også over det.

Kinky Couple har ikke svaret https://annoncelight.dk/showad/358783 efter jeg skrev til dem.

Hvis der er et par i kbh som tilbyder det så høre jeg gerne om det evt som en privat besked.

Skrevet
[email protected] skrev, Lige nu:

Vi er desværre i Fredericia:-)

øv ellers havde i en kunde her med det samme ;)

Skrevet
[email protected] skrev, for 3 minutter siden:

Vi er desværre i Fredericia:-)

Jeg synes aldrig at jeg har set nogen annonce fra jer naturalbeauty@flirt

Redigeret af Rudo

Skrevet
[email protected] skrev, for 3 timer siden:

Mig og min kone kørte en gang ud som par og vi havde da noget at lave. Jeg tror i bare skal sætte annoncen op, så skal der nok komme kunder. I skal bare ikke regne med lige så mange som dig alene.

Held og lykke

Skrevet
[email protected] skrev, for 7 timer siden:

Intet marked for det, folk der søger par, bruger scor.dk eller tar i swingerklubber.

I øvrigt syntes jeg selv det er turn off, når par tilbyder sex for penge.

De kæreste mænd, gider betale for andre mænd/par .