Hop til indhold

Bare en lille undren herfra på en dejlig lørdag aften

Featured Replies

Skrevet

Jeg arbejder som glædes pige og elsker det . Her på det seneste har manden og jeg snakket om at lave forretning sammen og tilbyde både sammen og hver for sig , men kan det passe at det bare ikke er et marked for det ? Jeg kan nemlig ikke se andre lignende annoncer ..

Skrevet
[email protected] skrev, for 33 minutter siden:

Jeg arbejder som glædes pige og elsker det . Her på det seneste har manden og jeg snakket om at lave forretning sammen og tilbyde både sammen og hver for sig , men kan det passe at det bare ikke er et marked for det ? Jeg kan nemlig ikke se andre lignende annoncer ..

Altså jeg vil ret gerne besøge et frækt par se fx det her https://www.eroguide.dk/forum/topic/163199-k%C3%B8be-sex-i-en-krisetid/?tab=comments#comment-1467456 

jeg kan ikke finder nogen annoncer i københavn fra MK par som tilbyder sex sammen så jeg undre mig også over det.

Kinky Couple har ikke svaret https://annoncelight.dk/showad/358783 efter jeg skrev til dem.

Hvis der er et par i kbh som tilbyder det så høre jeg gerne om det evt som en privat besked.

Skrevet
[email protected] skrev, Lige nu:

Vi er desværre i Fredericia:-)

øv ellers havde i en kunde her med det samme ;)

Skrevet
[email protected] skrev, for 3 minutter siden:

Vi er desværre i Fredericia:-)

Jeg synes aldrig at jeg har set nogen annonce fra jer naturalbeauty@flirt

Redigeret af Rudo

Skrevet
[email protected] skrev, for 3 timer siden:

Mig og min kone kørte en gang ud som par og vi havde da noget at lave. Jeg tror i bare skal sætte annoncen op, så skal der nok komme kunder. I skal bare ikke regne med lige så mange som dig alene.

Held og lykke

Skrevet
[email protected] skrev, for 7 timer siden:

Intet marked for det, folk der søger par, bruger scor.dk eller tar i swingerklubber.

I øvrigt syntes jeg selv det er turn off, når par tilbyder sex for penge.

De kæreste mænd, gider betale for andre mænd/par .

Mænd er bare ikke i høj kurs når det drejer sig om betalings sex .

Skrevet

Jeg har mødt parret i øverste annonce (Præstø) super fin oplevelse.

Synes det er super frækt at møde et par … tror der er størst mulighed for succes hvis manden er bi eller ikke bi skræmt…

Skrevet
[email protected] skrev, for 10 timer siden:

Det er fordi at jeg normaltvis arbejder solo ,-) min annonce er da aktiv lige nu SF men manden vil gerne være med så den nye annonce kommer i det nye år:-)

Er det sådan at man kunne få et link til din annonce? SF

Synes ikke jeg kan finde den. :-(

Skrevet
Malerkbh skrev, for 5 timer siden:

folk der søger par, bruger scor.dk eller tar i swingerklubber

Tak for tippet ;)

Skrevet

At du ikke kan se andre annoncer kan gøre dig til markedsleder :)

1. Segmentet er kæmpestort

2. Hvis mænd vil betale for andre mænd er det typisk en stor flot pik de kan få. 

3. Et par der søger en mand der betaler kan være både scam, bagmand der kontrollere pigen og alt muligt andet. Det er ikke markedet der mangler men dem der tilbyder der er problemetspan widgetpan widgepan widget

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.