Hop til indhold

Ariadna Odense

Featured Replies

Skrevet
Legetøj1 skrev, for 10 timer siden:

Nogle der har besøgt Ariadna?

https://annoncelight.dk/showad/357537

Jeg besøgte Ariadna i sidste uge til 30 min. med økofransk....hmmm....meget middelmådig oplevelse. Sød og venlig pige , men hendes blow var ikke godt og det hele var bare lidt kedeligt. Havde forventet mere......synes også hun så lidt for ombygget ud til mig...bare en underlig fornemmelse da jeg gik derfra. For mig var det lidt spild af tid og penge, men dette game er efterhånden også lidt af et lotteri at bruge penge på. Kommer ikke igen:(

Tog så en tur mere i går med Lille blondine.....altid lækkert.....bare for at få kvalitet for pengene igen. Ja, vi har vel alle vore faste piger, der altid leverer top-service:)

Skrevet

Lille blondine er altid sikker, ja :-)

Men Ariadna ligner fysisk meget min foretrukne latinatype med store bryster, lille talje, en god mås og et kønt ansigt: Er billederne retvisende og aktuelle, @GIANT COCK

Så kunne jeg godt finde på at give hende et skud også, nemlig - nu HAR jeg nemlig lige været ved Lille Blondine!

Skrevet
  • Author
GIANT COCK skrev, den 11.12.2022 at 08:15:

Tog så en tur mere i går med Lille blondine.....altid lækkert.....bare for at få kvalitet for pengene igen. Ja, vi har vel alle vore faste piger, der altid leverer top-service:)

Kan ikke finde lille blondine, hvor finder man hende? 

Skrevet
ChoosyVery skrev, for 6 timer siden:

Lille blondine er altid sikker, ja :-)

Men Ariadna ligner fysisk meget min foretrukne latinatype med store bryster, lille talje, en god mås og et kønt ansigt: Er billederne retvisende og aktuelle, @GIANT COCK

Så kunne jeg godt finde på at give hende et skud også, nemlig - nu HAR jeg nemlig lige været ved Lille Blondine!

Ja, billederne er retvisende og ægte,.... men der var simpelthen alt for meget plastik over Ariadnas bryster, baller og læber i virkeligheden i forhold til fotos...synes bare ikke det var ret pænt lavet....tændte sgu ikke rigtigt på dette plastic-fantastic:(

Redigeret af GIANT COCK

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.