Hop til indhold
Milman2

Massør eller kropsterapeut

Recommended Posts

Hej

Skal indlede med at beklage, hvis nogen syntes dette falder uden for forummets hovedformål.

Jeg efterlyser en etableret ”almindelig” kvindelig dansk massør eller kropsterapeut i hovedstadsområdet, som er erfaren i at give en god massage og har det fint og naturligt med, man ligger helt nøgen også hvis ”flagstangen” skulle gå hen og blive rejst under forløbet. Søger ikke thai!

Har søgt en del på nettet herunder dette forum, men har ikke kunne finde nogen udover dem, som har særlig fokus på afslutning i de nedre regioner og deraf følgende høj prissætning.   

Er ikke ude efter en enkelt oplevelse, men et vedvarende forløb efter behov.    

Har fuld forståelse for en massør ikke oplyser om  dette "tabu" i annoncer eller på anden måde ønsker dette bliver offentlig kendt. Da det vil kunne give misforståelser eller forventning om, at det drejer sig om en profession relateret til hovedformålet med dette forum.

Har I nogen erfaringer eller anbefalinger – send mig gerne en personlig besked

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, den 10.12.2022 at 21:04:

Hvorfor vil du ligge nøgen, hvis du kun er ude efter massage?

Umiddelbart kunne det godt ligne en cfnm fetish - den har jeg selv B) (blandt andre :P). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm...jeg har altid smidt hele molevitten, når jeg var hos massør, både sportsmassage, fysiurgisk massage og hos min sædvanlige kropsterapeut.

Jeg har aldrig fået mærkelige bemærkninger om dette.

Omvendt, så er det yderst sjældent, at man opdager, at hænderne kommer for tæt på. Det er kun ved de steder, hvor man ved, at den slags kan forekomme.

Min nuværende faste massør, hun kommer tæt på, er flirtende, men aldrig tættere end 4-5 cm fra, at det bliver interessant. Jeg har flere gange kvitteret med hejst flag, men der e aldrig blevet ageret på dette, andet end et venligt smil.

Det er trods alt ikke det jeg besøger hende for, og det ville givetvis også ødelægge spændingen til næste gang - og den gode massage.

- og nej, jeg deler hende ikke herinde, da jeg kender hende personligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...