Hop til indhold

Klaudia Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/355193

Besøgte Klaudia. Hun tager ikke tlf, kun kontakt per sms. Hun taler egentlig godt engelsk.

Stedet er en fremlejet lejlighed (dansk navn på døren) i en boligblok i Viby, pænt og ordentlig

Hun åbner i sort blondetøj. Ung og lækker. I virkeligheden virker hun både yngre, smukkere og et par kg tyndere.

vi aftalte 45m med SF og kys til 1500.

Kemi var der og vi havde en god tid. Hun kysser godt og giver en god bj.

Og hun er intelligent nok til at man gider føre en samtale med hende. Hun er fra det nordlige Polen. Jeg vil gerne besøge hende igen en fang.

sted 8/10

pigen 8/10

sex 9/10

Skrevet

@torbenb  Som jeg forstår det, så er Klaudia en rar og nærværende pige og ikke en som konstant kigger på telefon, tjekker tid, osv?  Er der andre som vil dele oplevelsen med denne pige? :)

Skrevet
  • Author
Le courvoisier skrev, den 11.12.2022 at 13:17:

@torbenb  Som jeg forstår det, så er Klaudia en rar og nærværende pige og ikke en som konstant kigger på telefon, tjekker tid, osv?  Er der andre som vil dele oplevelsen med denne pige? :)

Korrekt. Hun kigger nok på uret men jeg lagde ikke mærke til det

Skrevet
  • Author
Skanderbronx skrev, den 11.12.2022 at 15:37:

Er billederne retvisende?

Ja. Nogle er taget i fotostudie med professionel lys. Det er helt sikkert hende men de andre billeder er mere retvisende. Hun er en køn pige synes jeg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.