Hop til indhold

Katrine Odense

Featured Replies

Skrevet
Joan skrev, 1 time siden:

Hende her skal jeg besøge idag 

Modigt at du tør tage chancen på den. Spændende hvad du så møder. Er jeg den eneste, der ikke synes pigen i videoen er den samme som på billederne? Læg især mærke til bryster, tatoo, navlen. 

Skrevet

Kom du afsted ? Var hun lækker og passede video og billederne sammen ? Hvordan var oplevelsen ?

Skrevet

Jeg var på besøg tidligere i dag og havde glædet mig til at møde (danske) Katrine..       Efter ret lang tids venten ved døren gik jeg, men fik så kort efter en besked om hvor jeg var..         (Al korrespondence var foregået på perfekt dansk, så jeg anede ikke uråd) Jeg gik tilbage og døren blev åbnet. Hér mødte jeg (?) fra Portugal som ikke kunne eet ord dansk udover “tak”.. Jeg spurgte efter Katrine og fandt annoncen på AL, men den kendte (?) ikke noget til. Jeg fik at vide at jeg ikke skulle stille så mange spørgsmål og at jeg ikke skulle spilde hendes tid. Hun så faktisk godt ud med et par flotte bryster under den åbne silkekimono, men jeg blev så paf over hendes “uvenlighed” at jeg trak følehornene til mig og kørte igen.. Jeg havde ellers glædet mig til en halv time (med det hele) med en nede på jorden dansk godte, men det fik jeg ikke hér… Om hun er god i sengen lader altså stå hen i det uvisse, men Katrine der er frisk på det hele møder man altså desværre ikke…

Go’ aften! 
K. 

Skrevet
  • Author

Takker for dette skriv......Ja, havde desværre på fornemmelsen, at dette var et svindelforetagende....ud med dem!!:twisted:

Skrevet
kam skrev, den 11.12.2022 at 21:21:

Jeg var på besøg tidligere i dag og havde glædet mig til at møde (danske) Katrine..       Efter ret lang tids venten ved døren gik jeg, men fik så kort efter en besked om hvor jeg var..         (Al korrespondence var foregået på perfekt dansk, så jeg anede ikke uråd) Jeg gik tilbage og døren blev åbnet. Hér mødte jeg (?) fra Portugal som ikke kunne eet ord dansk udover “tak”.. Jeg spurgte efter Katrine og fandt annoncen på AL, men den kendte (?) ikke noget til. Jeg fik at vide at jeg ikke skulle stille så mange spørgsmål og at jeg ikke skulle spilde hendes tid. Hun så faktisk godt ud med et par flotte bryster under den åbne silkekimono, men jeg blev så paf over hendes “uvenlighed” at jeg trak følehornene til mig og kørte igen.. Jeg havde ellers glædet mig til en halv time (med det hele) med en nede på jorden dansk godte, men det fik jeg ikke hér… Om hun er god i sengen lader altså stå hen i det uvisse, men Katrine der er frisk på det hele møder man altså desværre ikke…

Go’ aften! 
K. 

ja desværre sker dette jo meget ofte.. hvad kaan vi lære af det   KØB DANSK... 

Skrevet
biker skrev, for 7 timer siden:

ja desværre sker dette jo meget ofte.. hvad kaan vi lære af det   KØB DANSK... 

Hvilket man i dette tilfælde jo også tror man gør! I hvert fald ifølge annoncen. Det viste sig så ikke at være tilfældet …

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej, jeg kiggede faktisk forbi hende, da hun var her. Hun taler ganske vist ikke dansk, men et ganske ok engelsk. Hun var meget sød og imødekommende og kunne huske mig fra et tidligere besøg. Hun har en umådelig flot krop og - synes jeg - en vindende natur og  hvis udgangspunktet er at man forventer en dansk pige kan jeg godt forstå man bliver lidt perpleks ... Det blev jeg ærligt talt også første gang. Tilgæld erhun utroligt dygtig til at tage den analt. Første gang jeg mødte hende ville hun ikke, trods det stod i annoncen. Vi havde dog en ret fin times tid alligevel. Her anden gang var der nok lidt mere tillid og jeg må sige at hun tog den flot... spredte selv sine iøvrigt smukke balder. Det var et meget smukt syn at se. Hun er faktisk en smuk kvinde og så bliver det ikke dårligere når hun ligger på maven med vidt spredte balder og pik dybt i nummer 2. Faktisk kommer jeg sjældent af at kneppe en kvinde i numsen - for mig er følelsen ofte bedre i fissen... Det handler vel mere om det frække/ forbudte ved at kneppe en kvinde analt, men her var det bare smukt. Kombineret med at hun vedligeholdt illusionen om at nyde det (det er en vigtig ting for mig) - ja så gjorde det at jeg kom med pikken dybt begravet mellem hendes smukke balder.

Nå, nok om det - hun er sød at snakke med bagefter, bare ikke på dansk altså, og det har også en stor værdi. Nu taler man jo ikke om en dames alder, men for Søren da hun holder sig godt!

Grunden til at jeg kom ind på den her tråd var faktisk fordi jeg håbede på at finde hendes profil, så jeg kunne holde øje med hvornår hun kommer igen.... Så derfor lige et spørgsmål: er der nogen der ved om hun har en profil et eller andet sted? Annonceligt profilen er forsvundet... Øv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.