Hop til indhold
Guest Eroprins

Det bedste land at rejse til

Recommended Posts

Guest Eroprins

Jeg går med tanken om at rejse på ferie. Hvad er i følge jeres erfaringer det sjoveste land at rejse til, i forhold til GP og priser osv.? Og må da gerne være i europa.

Redigeret af Eroprins

Del dette indlæg


Link til indlæg

Polen, Tjekkiet og Spanien vil jeg sige.

Tyskland er heller ikke værst men det er lidt hvad man er til.

Hvis jeg var tvunget til at blive i Europa så ville jeg nok vælge Spanien. Sol, fornuftig mad kultur og vin samt lækre kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 1 time siden:

Polen, Tjekkiet og Spanien vil jeg sige.

Har ingen erfaring selv, men jeg vil lige nævne for trådstarters (og andres) skyld, at Polen gentagne gange er blevet dårligt anmeldt herinde. De polske GP'er kan åbenbart ikke engelsk og er ikke interesserede i at lave aftaler med udenlandske mænd. Så måske teoretisk et billigt sted, men er vist ikke turen værd.

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke tage til Polen syntes det er et svært land at få noget sjovt i. 
Tjekkiet skulle være okay men det er ved at være alt for turistede og det spejler af ved pigerne. 
 

jeg vil tage til Østrig/Wien eller Schweiz men vil helst på en af verdens største bordeller som ligger i Spanien op mod den Franske grænse. Der skulle være Ca. 150 piger på job. Ja også er vejret nok også lidt bedre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 6 timer siden:

vil helst på en af verdens største bordeller som ligger i Spanien op mod den Franske grænse. Der skulle være Ca. 150 piger på job.

Hvad hedder det sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
I grænsebyen La Jonquera i det nordøstlige hjørne af Spanien – på grænsen til Frankrig – valfarter spanske og franske mænd til det, der bliver kaldt Europas største bordel. 'Paradiset' hedder natklubben, hvor over 150 kvinder arbejder.
 
 

 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 16 timer siden:
I grænsebyen La Jonquera i det nordøstlige hjørne af Spanien – på grænsen til Frankrig – valfarter spanske og franske mænd til det, der bliver kaldt Europas største bordel. 'Paradiset' hedder natklubben, hvor over 150 kvinder arbejder.
 
 

 

LINK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...