Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu et nyt besøg i en thai shop. Thai Tip er lige på Herlev Hovedgade forlængelsen af Frederikssundsvej og over for vejen til Stationen.  Masser af p plads, fuld synlig indgangsparti. Indenfor er der et stort lyst lokale. og mindst et rum til massage. Fint rent og velduftende toilet med brus. Jeg havde håbet på massage af den thaidame som er mest på fotos på EG. Jeg var heldig og det blev hende. Udenfor på gaden står et skilt som bekræfter tilbuddet på en time for 300. Så jeg blev ikke urolig da mamasan kom ind og ville have forudbetaling. Jeg har ikke prøvet det før ud af 30 steder. Men de kendte mig ikke så ok første gang. og 300 mistet på ringe service? Men det skete ikke. Beo som den pæne thaidame hedder mindede mig om en anden jeg har savnet. Hendes massage var sat i et fint program, medium + massage, ingen pres for noget som helst og ingen fyldte skraldespande eller synlige køkkenruller. Sød og naturlig, let til smil og kontakt og en behandling meget mere værd end 300. Det kan anbefales, også selvom normalprisen er 400. Hun arbejder hver dag, undtagen lørdag hvor hun gerne vil komme ved forud booking fortalte hun.

Redigeret af charlieCarlo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 11.12.2022 at 10:42:

Hvem er Beo på billederne?

tænker det må være hende med den grønne kjole, da det er hende der optræder hyppigst på billederne som @charlieCarlo, også nævner

" Jeg havde håbet på massage af den thaidame som er mest på fotos på EG. Jeg var heldig og det blev hende"

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 9 timer siden:

tænker det må være hende med den grønne kjole, da det er hende der optræder hyppigst på billederne som @charlieCarlo, også nævner

" Jeg havde håbet på massage af den thaidame som er mest på fotos på EG. Jeg var heldig og det blev hende"

Tak til gløden for svar, jeg var ikke lige på til at svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...