Hop til indhold

Nemmest ind i 2-eren ved debut?

Featured Replies

Skrevet

I næste uge har jeg en lækker anal-aftale med en GP, som fortæller, at det bliver hendes A-debut. Jeg har lidt svært ved at tro det, men hun er meget varm på at komme i gang. I den forbindelse har jeg et spørgsmål og vil sætte pris på at modtage seriøse råd.

Min erfaring siger, at det er nemmest og mest behageligt (efter grundig opvarmning selvfølgelig) at begynde med pigen liggende på ryggen med sine ben på mine skuldre og en pude under ballerne. Og selvfølgelig gå langsomt og sensuelt ind. Derfra videre til andre stillinger som for eksempel doggy, hvor det nok bliver vildere alt efter hendes lyst. Kondom, ja selvfølgelig. Har hidtil kun været sammen med piger, der er erfarne i anal.

Hvad er jeres erfaring med en debutant? Er der en pige, som også vil komme med gode råd.

Skrevet

Hvis både du og hende er klar på det, så er det rigtigt godt hvis hun blevet godt tændt af at du slikker hende, først fissen, og bagefter længere om, først lidt forsigtigt, og så mere lige på. Føl dig frem og lyt til hendes signaler. 

Skrevet

Jeg ville starte med at ligge på siden og manden ligge bag mig, i stedet for på ryggen for at fjerne noget vægt fra området.

Tænker at det vil være mere nænsomt i første omgang.

Redigeret af Pianistinden

Skrevet

Jeg har kun prøvet anal et par gange, men tilhører generation Google-alt. Det anbefales at starte i doggy og lade pigen styre det. Fra stilling har hun ingen vægt på sig og styrer selv trykket mod anus, hvis bare manden styrer sin lyst til at stikke med javertus.. 

Redigeret af andrew1000

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 minutter siden:

Allerede tre gode og seriøse forslag, tusind tak.

Det var dælme svært at holde sig skindet, men du er en bidragyder til den her skøre landsby, så du fortjener det. Jeg håber, I begge går en god oplevelse. God weekend! 

Skrevet
  • Author
andrew1000 skrev, for 1 minut siden:

Det var dælme svært at holde sig skindet, men du er en bidragyder til den her skøre landsby, så du fortjener det. Jeg håber, I begge går en god oplevelse. God weekend! 

Tak. Måske melder jeg tilbage hertil, hvis jeg må for hende. Med eller uden navn. Vi får se.

Skrevet
  • Author
andrew1000 skrev, for 2 minutter siden:

Og god weekend også til dig.

Skrevet
andrew1000 skrev, for 1 time siden:

Jeg har kun prøvet anal et par gange, men tilhører generation Google-alt. Det anbefales at starte i doggy og lade pigen styre det. Fra stilling har hun ingen vægt på sig og styrer selv trykket mod anus, hvis bare manden styrer sin lyst til at stikke med javertus.. 

Det er også denne fremgangsmåde jeg vil anbefale…;)

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ville sige doggy eller som pianistinden anbefaler:D..

Pianistinden og dig, Jennifer. Jeg lytter til jer. Og hvor jeg dog glæder mig til det mirakuløse kalendersammenfald, måske i et skudår  (undskyld, kunne ikke modstå denne fristelse), den guddommelige dato, den eftermiddag hvor vi kan knalde, smile, grine og snakke. Fra Sokrates til Sex & the City (eller hvad det der nu hedder).

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 9.12.2022 at 21:36:

Pianistinden og dig, Jennifer. Jeg lytter til jer. Og hvor jeg dog glæder mig til det mirakuløse kalendersammenfald, måske i et skudår  (undskyld, kunne ikke modstå denne fristelse), den guddommelige dato, den eftermiddag hvor vi kan knalde, smile, grine og snakke. Fra Sokrates til Sex & the City (eller hvad det der nu hedder).

Jeg ser bestemt med spænding frem til at få sat et ansigt på dig:P.. Jeg håber kalenderguderne er nådige:lol:..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Jeg ser bestemt med spænding frem til at få sat et ansigt på dig:P.. Jeg håber kalenderguderne er nådige:lol:..

Tak og i lige måde. Har netop nydt din annoncetekst igen, inklusive din replik om den midaldrende mands erotiske efterår, hvor forspil, sex, sjov og samtale smelter sammen. Sanseberusende og dejligt vanedannende. Moden nydelse - måske endda en tråd værd herinde? Jeg elsker de fine, dybe, frække detaljer.

Dine fotos er skønne. Jeg tror, at jeg bliver helt mundlam, når jeg står overfor dig første gang, men bare rolig.....det er kun kortvarigt.  

Undervejs  fandt jeg endda ud af, at du er i Værløse den 6. Januar, kun en times kørsel fra mig. Jeg skriver en sms....:) E bella la vita!

Skrevet

Har prøvet anal ...klart en ligge på siden 1 gang anal leg. Derefter klart i doggystyle hvor begge kan styrer legenes gang.

Husk masser af lub dernede gør det lidt nemmer hvis man ikker er åbnet helt op.

Brug eventuelt en buttplug i den lille størrelse på kvinden eller lille dildo.

Skrevet
Pianistinden skrev, den 9.12.2022 at 19:03:

Jeg ville starte med at ligge på siden og manden ligge bag mig, i stedet for på ryggen for at fjerne noget vægt fra området.

Tænker at det vil være mere nænsomt i første omgang.

Er 100% enig i denne stilling!

Har haft fornøjelsen af at være den første til 2’eren nogle gange, dog kun én gang med en GP’er. Udover stillingen er tålmodighed en dyd. Og så er det vigtigt at pigen er tændt - fysisk og mentalt. Her giver Pianistindens beskrivelse mulighed for at man samtidig kan kysse hinanden lidenskabligt og at man kan stimulere missen samtidig.

God fornøjelse!

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 13 minutter siden:

Er 100% enig i denne stilling!

Har haft fornøjelsen af at være den første til 2’eren nogle gange, dog kun én gang med en GP’er. Udover stillingen er tålmodighed en dyd. Og så er det vigtigt at pigen er tændt - fysisk og mentalt. Her giver Pianistindens beskrivelse mulighed for at man samtidig kan kysse hinanden lidenskabligt og at man kan stimulere missen samtidig.

God fornøjelse!

.....What he said :arrow::)

Skrevet

Helt klart bedst at starte liggende på siden ved anal debut. 

Hvis hun kan lide det, er der jo mulighed for at hun læner overkroopen godt frem ( stadig liggende på siden) og så skubber bagud med underlivet. 

Skrevet
  • Author
Den lille frøken skrev, for 20 minutter siden:

Helt klart bedst at starte liggende på siden ved anal debut. 

Hvis hun kan lide det, er der jo mulighed for at hun læner overkroopen godt frem ( stadig liggende på siden) og så skubber bagud med underlivet. 

Mmmm, lyder godt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.