Hop til indhold

Kira Vanløse

Featured Replies

Skrevet

For pokker da ... 
Ja. det tror jeg nok jeg gør ... (kender noget til hende)

Jeg besøgte - lidt 'ved et uheld' (et afbud fra en anden) - en Kira inde på Pussy Galores i sommer.
Hun var på PG  on/off i et par måneder derefter, og forsvandt så fra vagtplanen .. 

Beskrivelsen i teksten passer på hende, og jeg synes også jeg genkender eet af billederne .. 
Hun er sød!
Hun er een af de få jeg har besøgt, der har givet en GFE med gensidige, tætte kram og store, varme kys - meget, meget kærligt - så tæt på den ægte vare som noget kan være .. 
Af type, så er hun Naboens Pæne Datter - ung studerende .. 
Meget sympatisk og nem at snakke med .. og, som hun selv skriver, en pleaser .. 

Hvis det er hende, så kan du roligt tage chancen - du vil få en rigtig kærlig modtagelse, er jeg sikker på ... 

... nærlæste lige annoncen, og jo, det ér hende .. der er næppe nogen tvivl.
Og fantastisk godt beskrevet, det, hun skriver, er præcis min oplevelse af hende ... 

. og har så osse lige set, at hun kalder sig "KiraPG" på sin profil .. så jo, det er Kira fra Pussy Galores .. :)

Og tak for link'et / oplysningen ... :)

Redigeret af sneræven

Skrevet

Sød pige, som man med @sneræven fine ord godt kunne besøge. Tak og weekend! 

Skrevet
  • Author

Tusind tak.

Det blev ikke til noget denne gang, drsværre. Men jeg holder øje med hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.