JayB 3 Skrevet 9. December, 2022 Jeg har en seriøs fetish for det der materiale badedragter er lavet af… er der nogen der kender nogen der kan stille mig tilfreds her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 9. December, 2022 Jeg tænker bare du skal bede den pige du lige finder som opfylder dine evt andre krav og så bede hende have en badedragt på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. December, 2022 JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Jeg tænker bare du skal bede den pige du lige finder som opfylder dine evt andre krav og så bede hende have en badedragt på.. Her ser du Jennifer og mig ved stranden på Rømø sidste sommer. Denne klædelige badedragt bruger hun også når hun er hu-hej pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JayB 3 Skrevet 9. December, 2022 JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden: Jeg tænker bare du skal bede den pige du lige finder som opfylder dine evt andre krav og så bede hende have en badedragt på.. Det er ikke så let… :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 9. December, 2022 (edited) . Redigeret 9. December, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 9. December, 2022 JayB skrev, for 22 minutter siden: Det er ikke så let… Hvorfor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 155 Skrevet 9. December, 2022 Hmmm...hvis det er badedragten der tænder, lyder det for mig som om, at den nemt kan være forkert. Den slags fantasier er ofte noget med at det skal være lige præcis på den rigtige måde. Jeg foreslår, at du køber den helt rigtige badedragt selv. Så har du også lidt optur over det. Køb i den størrelse som din favorit-gp eller fantasipige har, og find så en pige. Jeg tror, at de fleste vil lege med. Det lyder jo harmløst, og ....så kan du jo tage dragten med hjem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 9. December, 2022 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Her ser du Jennifer og mig ved stranden på Rømø sidste sommer. Denne klædelige badedragt bruger hun også når hun er hu-hej pige. Det var en god sommer.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 175 Skrevet 9. December, 2022 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Denne klædelige badedragt bruger hun også når hun er hu-hej pige. Oplys min viden: Hvad er en hu-hej pige??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. December, 2022 Trident skrev, for 6 minutter siden: Oplys min viden: Hvad er en hu-hej pige??? Jeg synes glædespige udtrykket er blevet lidt kedeligt - så hu-hej er en lidt sjovere betegnelse som vist passer på Jennnifer, fordi der er fut i hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 9. December, 2022 JayB skrev, for 2 timer siden: Det er ikke så let… Psst. Spørg Jennifer, tænker hun er frisk - og badedragten har hun jo allerede, som du jo ser ovenfor. Hvis det mod forventning ikke det er den rigtige model, så følg rådet fra @mindiskret og køb en til hende. I så fald husk blot den skal være størrelse XXS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden: Denne klædelige badedragt bruger hun også når hun er hu-hej pige. Hu-hej pige, konge udtryk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg