Hop til indhold

Lucia Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Har ikke set nogle anmeldelser af Lucia her, så vil lige give hende et par positive ord med på vejen.

https://annoncelight.dk/showad/357156

Hun er en skøn petit latina, med en rigtig sødt smil. Hun kan ikke meget engelsk, men forsøger alligevel at få kommunikeret så godt som muligt. Hendes billeder er helt spot on, og jeg hyggede mig i hendes selskab. Havde betalt for 30 min, og følte ikke på noget tidspunkt at der blev "kigget på uret". Hendes blow var nice og næsten til roden :D Hun havde en dejlig fisse, følsom og hun reagerede kraftigt ved at blive slikket. Så det skulle gøres nænsomt og ikke for lang tid ;) Men hun var jo også dejlig at kneppe og sluttede af med en grundigt hj. Havde ikke tilkøbt mega, så ved ikke om det holder med slug. Hendes "tongue kissing" var fint, med noget tilbageholdent med tunge dele ;) Så det tilkøb ville jeg nok springe over.

Fint sted i Aalborg Vestby - hvor der vist også er flere der holder til pt. var mit indtryk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.