Hop til indhold
NysgerrigePeter

Nadia, Odense

Recommended Posts

Havde aftale med hendes veninde forleden - det var "nadia" der lukkede op (beklager manglende link). hun kan godt minde om billederne meeeen så heller ikke mere. Venindens billeder var heller ikke ægte, men hun var sød nok -  kunne dog ikke et ord engelsk, så lidt akavet... lille let buttet spansk trunte - jeg tog en hurtig tur i stedet for at gå... i tvivl om det var det rigtige valg,m men kommer helt sikkert ikke igen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 20 timer siden:

Så så..
Du skal selvfølgelig være velkommen til at tage en for fællesskabet ;)

Ja meget gerne hvis hun kommer til Odense ;). Alt andet lige må billederne jo indikerer at hun har lidt former. Men det kan du måske bekræfte?

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 11.12.2022 at 19:33:

Det kan vi jo ikke bruge til en skid! :wacko:

Først og fremmest bør du måske kun tale for dig selv, og ikke generalisere med “vi”. Jeg ved der er flere herinde, som finder det meget relevant, da de ikke ønsker at besøge piger med falske billeder, undertegnede inklusiv. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

Ja meget gerne hvis hun kommer til Odense ;). Alt andet lige må billederne jo indikerer at hun har lidt former. Men det kan du måske bekræfte?

Det kan jeg godt, ja :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jlasian skrev, for 13 timer siden:

Først og fremmest bør du måske kun tale for dig selv, og ikke generalisere med “vi”. Jeg ved der er flere herinde, som finder det meget relevant, da de ikke ønsker at besøge piger med falske billeder, undertegnede inklusiv. 
 

Ja, og så er der alle de andre som ikke hænger sig i billeder.....her kunne det jo være meget relevant ift. hvem der står i døren!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...