NysgerrigePeter 186 Skrevet 8. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337713 Skal gøre det kort. Det var ikke hende på billederne. Jeg ved intet om hun er god, sød eller andet, da jeg vendte om. God aften derude. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wobleren 144 Skrevet 9. December, 2022 Havde aftale med hendes veninde forleden - det var "nadia" der lukkede op (beklager manglende link). hun kan godt minde om billederne meeeen så heller ikke mere. Venindens billeder var heller ikke ægte, men hun var sød nok - kunne dog ikke et ord engelsk, så lidt akavet... lille let buttet spansk trunte - jeg tog en hurtig tur i stedet for at gå... i tvivl om det var det rigtige valg,m men kommer helt sikkert ikke igen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 9. December, 2022 Super godt gået at vende om i døren. Så kan de forhåbentlig lære det!! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 11. December, 2022 NysgerrigePeter skrev, den 8.12.2022 at 21:36: https://annoncelight.dk/showad/337713 Skal gøre det kort. Det var ikke hende på billederne. Jeg ved intet om hun er god, sød eller andet, da jeg vendte om. God aften derude. Det kan vi jo ikke bruge til en skid! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 11. December, 2022 Big3lover skrev, for 3 timer siden: Det kan vi jo ikke bruge til en skid! Så så.. Du skal selvfølgelig være velkommen til at tage en for fællesskabet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 12. December, 2022 (edited) NysgerrigePeter skrev, for 20 timer siden: Så så.. Du skal selvfølgelig være velkommen til at tage en for fællesskabet Ja meget gerne hvis hun kommer til Odense . Alt andet lige må billederne jo indikerer at hun har lidt former. Men det kan du måske bekræfte? Redigeret 12. December, 2022 af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 71 Skrevet 12. December, 2022 Big3lover skrev, den 11.12.2022 at 19:33: Det kan vi jo ikke bruge til en skid! Først og fremmest bør du måske kun tale for dig selv, og ikke generalisere med “vi”. Jeg ved der er flere herinde, som finder det meget relevant, da de ikke ønsker at besøge piger med falske billeder, undertegnede inklusiv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 13. December, 2022 Big3lover skrev, for 12 timer siden: Ja meget gerne hvis hun kommer til Odense . Alt andet lige må billederne jo indikerer at hun har lidt former. Men det kan du måske bekræfte? Det kan jeg godt, ja :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 13. December, 2022 Jlasian skrev, for 13 timer siden: Først og fremmest bør du måske kun tale for dig selv, og ikke generalisere med “vi”. Jeg ved der er flere herinde, som finder det meget relevant, da de ikke ønsker at besøge piger med falske billeder, undertegnede inklusiv. Ja, og så er der alle de andre som ikke hænger sig i billeder.....her kunne det jo være meget relevant ift. hvem der står i døren! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manukadi 0 Skrevet 18. Juli Jeg besøgte Nadia, og hun er præcis som hendes billeder. hun er sød, sjov og hun har utrolige evner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 18. Juli Big3lover skrev, den 13.12.2022 at 12:21: Ja, og så er der alle de andre som ikke hænger sig i billeder.....her kunne det jo være meget relevant ift. hvem der står i døren! Mon det er ret mange? Jeg tænker da de fleste gerne ser at det er pigen på billederne, som de har lavet aftale med, der også er pigen man møder, når man kommer. Og derudover kan du jo så slet ikke vide om det er den pige der i dette tilfælde åbnede døren, der også åbner, hvis du laver en aftale. Generelt kan man sige at anmeldelser bliver ret værdiløse, hvis ikke man ved hvem man laver aftaler med. Så jeg synes denne anmeldelse var og er meget relevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lanareyna1 0 Skrevet 18. Juli Hello guys!! I'm the girl in the photo. I simply have a lot of extensions in my hair now. The fact that I don't show my face is my thing because I have family that knows me and I deserve to keep my privacy. Everyone who visits me leaves happy, so there's no need to talk without knowing. guys and have a good day!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg