Bubsi 104 Skrevet 8. December, 2022 Det ser ud til at der er lukket vandhuller i Århus, - men hvor ??? https://lokalavisen.dk/112/ECE14677339/thailandske-kvinder-anholdt-paa-bordel-og-varetaegtsfaengslet-i-fire-uger/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 8. December, 2022 Nogen der ved hvem der er blevet bustet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 9. December, 2022 Bubsi skrev, for 7 timer siden: Det ser ud til at der er lukket vandhuller i Århus, - men hvor ??? https://lokalavisen.dk/112/ECE14677339/thailandske-kvinder-anholdt-paa-bordel-og-varetaegtsfaengslet-i-fire-uger/ Der står ET bordel i artiklen, så der er næppe tale om flere ... og ud fra denne tråd så kunne man jo godt få en mistanke om hvor de kunne have været på besøg ... Er Karma aarhus lukket? - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland - Eroguide.dk Det er i hvert fald ret pudsigt at der pludselig og uden varsel var lukket på stedet og deres annoncer var fjernet ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 9. December, 2022 Jeg havde også "Karma" I tankerne da jeg så omtalen i Lokalavisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Man69no 0 Skrevet 9. December, 2022 Zar skrev, for 19 timer siden: Nogen der ved hvem der er blevet bustet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Man69no 0 Skrevet 9. December, 2022 Jeg tænker på Phuangmalai wellness i Århus c . De har haft lukket siden i mandags. Og de har 3 thailandske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. December, 2022 Man69no skrev, for 45 minutter siden: Jeg tænker på Phuangmalai wellness i Århus c . De har haft lukket siden i mandags. Og de har 3 thailandske piger. De aktiverer deres annonce hver dag på forskellige tidspunkter, så de har næppe lukket. Men det er ofte de ikke besvarer SMS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 9. December, 2022 Man69no skrev, for 5 timer siden: Jeg tænker på Phuangmalai wellness i Århus c . De har haft lukket siden i mandags. Og de har 3 thailandske piger. Phuangmalai har aktiveret deres annonce 15.53 i dag. Så hvis det skulle være her det har ramt, så må der jo være fløjet nye godter ind fra de varme lande. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg