Hop til indhold

Isabella

Featured Replies

Skrevet
Happy69luke skrev, for 17 timer siden:

Drenge, er der slet ingen der har leget med damen

Hvis jeg når det, tager jeg nok forbi på torsdag. Hvis du når forbi forinden, håber jeg at du skriver i forum om det, så jeg ved om det er tiden og pengene værd.

Skrevet
Happy69luke skrev, den 13.12.2022 at 00:31:

Drenge, er der slet ingen der har leget med damen

Ja, det gad jeg også godt at vide ?

Måske man lige skulle nævne:

RØDOVRE i overskriften.

Også interesseret i at vide. Har sådan lidt "sørgelige/mystiske" øje på billederne, men menuen fejler ikke noget, hvis man kan lide piger som ønsker at tage styringen..

"For submissive gentlemen I also offer domination service: strap-on , fisting, physical restriction, punishment, facesitting, foot-fetish , golden shower.

( I dominate you , you can NOT dominate me)"

Men ingen endnu som har haft fornøjelse med en slank, ung, 21 årige mørhhåret pige som har noget ikke alle unge piger har på menuen ...?

(Hvis hun er ligesom Sony så kommer jeg gerne forbi...)

Redigeret af ppd

• 1 month later...
Skrevet

Jeg tog en for holdet i lørdags og besøgte damen. Kunne dog ikke skrive før nu, da man som ny bruger åbenbart har et limit for nye indlæg.

Isabella er hende på billederne. Nu er billeder jo taknemmelige, men hun var bestemt ikke grim. Hun har bøjle i munden, hvilket er ok for mig. Hendes krop er velformet og sexet, og hun er mindre end man lige forestiller sig, når man ser billederne.
Hun tog imod iført kedeligt joggingtøj og helt uden nogen form for makeup etc. Hendes bryster er max en B-skål. Tænker at indlægget ovenfor forventede mere.

Da vi havde afregnet smed hun alle kludene og gjorde ting sådan ret mekanisk og kedeligt. GFE oplevelse som nævnt i overskriften kan man i hvert fald ikke tale om.
Hele hendes udstråling og fremtoning understøtter ikke udsagnet om hendes dominans-pakke (Nu vil jeg ikke domineres, men havde jeg betalt for det, så var jeg nok endt med at grine) Hun virker meget sød og mild - bestemt ikke en domina.
Jeg gav 900 for en halv time - mere end på hjemmesiden, men jeg gider ikke begynde at diskutere priser, når der skal knaldes.

Ligeud af posen: Hun var et dårligt knald, men hun er sgu sexet. Jeg ville ikke komme igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.