Hop til indhold

Vil prutte på

Featured Replies

Skrevet

du kan jo søge efter det på AL

Skrevet

Ahhh stop stop sop :ph34r:

Skrevet

Ja, i Nord- og Sønderjylland er der masser af egnsretter lavet på kål. Det skaber luft i maverne hos mange familier, og nogle hygger sig med det. Prøv at se, om ikke du kan komme til julefrokost i Jylland.

Skrevet

Prøv da og skriv rundt til de danske GP'er,  der giver GFE. Der skal da nok være nogen, der vil lave et tilbud om til en 'gross fart experience'.

God vind. :-o Q.

Skrevet
Super1445 skrev, for 2 timer siden:

Nået der ved og det er nogle kvide som prutter på mænd

Hvis du vil have lidt mere seriøst svar, bør du poste det under efterlysning i bdsm og fetish.

Her vil du bare få alle vanilie-fyrene til at kaste op.....

Skrevet
next skrev, den 8.12.2022 at 21:18:

Hvis du vil have lidt mere seriøst svar, bør du poste det under efterlysning i bdsm og fetish.

Her vil du bare få alle vanilie-fyrene til at kaste op.....

Nu tror jeg ikke brugeren er videre seriøs. Vedkommende har i hvert fald ikke været logget på siden.

Tvivler da i øvrigt på at nogen kan prutte på kommando. Men måske jeg tager fejl.

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 40 minutter siden:

Nu tror jeg ikke brugeren er videre seriøs. Vedkommende har i hvert fald ikke været logget på siden.

Tvivler da i øvrigt på at nogen kan prutte på kommando. Men måske jeg tager fejl

Det kan være svært at gennemskue om det er seriøst. Som udgangspunkt bør vi tage det seriøst, hvis ikke kan det komme til at virke nedværdigende.

Måske det er derfor vi ikke har hørt mere fra vedkommende.

Nb: måske ikke ligefrem prutte på kommando, men man kan jo godt gemme en "overraskelse" i et stykke tid. Og som nogle var så vittige omkring, så kan forskellige fødevarer hjælpe en "opsparing" lidt på vej.

Redigeret af next

Skrevet

Jeg tænker bare, hvis en pige skal kunne prutte sammen med en kunde - eventuelt ved at spise en masse kål forinden eller noget andet, hvordan skulle hun så undgå også at prutte med den efterfølgende kunde, som sikkert ikke ønsker dette?

Skrevet
… And Justice for All skrev, den 11.12.2022 at 08:25:

Tvivler da i øvrigt på at nogen kan prutte på kommando. Men måske jeg tager fejl.

Har hørt af omveje, naturligvis, at nogen gp'er bruger en sprøjte til at presse lidt luft op inden sessionen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.