Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/354605
 

Så skulle jeg prøve noget nyt idag og endte hos den helt vidunderlige lille godte. 
Tog 60 min fp hvor hun startede med et vidunderligt blæs. Hun spurgte undervejs , you want lick pussy, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja tak til og tror egentlig hun spurgte fordi hun havde lyst til det for hun kom da totalt op og køre over det super lækkert efterfølgende hoppede hun med besvær på og det var en dejlig ridetur hun gav efterfølgende massage superdejlig massage dog ikke den hårdeste. 
 

Stor tumps up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende sidst hun var forbi Aarhus

Hun virker faktisk til at kunne lide øvelserne og kan massere.

@dickens

er der stadig mulighed for at få hår mellem tænderne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 1 minut siden:

Besøgte hende sidst hun var forbi Aarhus

Hun virker faktisk til at kunne lide øvelserne og kan massere.

@dickens

er der stadig mulighed for at få hår mellem tænderne? 

Ja det er stadig muligt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Besøgte Nina forleden, i en fin lejlighed til formålet. Hun har en lejlighed sammen med en anden  som jeg ikke så.

Hun er en voksen kvinde der gør alt for at please dig. Hendes massage er ikke eksisterende men fred med det. Hun giver et kongeblow med afslutning i mund. Sexen var for mig lidt tam, jeg  kunne ikke rigtigt føle hende i legen.

Men havde også et fire timers langt besøg hos min favoritpige sidende i kroppe. Så lidt op ad bakke for hende. :)

Stedet har fint bad. Billeder passer. Det bliver nok ikke et gensyn for mig. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle jeg besøge denne lille lækkermås igen for og se om det var lige så godt som sidst. 
 

Må sige at bj var super og tæt på det sluttede der men fik hende om på ryggen og så var det min tur til og dykke og det kan hun altså rigtig godt lide bagefter tur i div stillinger og ja hun fik den helt store tur det lød til hun kunne lide det det kunne jeg ihvertifald bagefter fik jeg dejlig afslappende massage dog ikke særlig hård men det passede mig fint. 
Godt hun kun er her resten af året da det ellers ville blive hårdt for min pung!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 54 minutter siden:

Så skulle jeg besøge denne lille lækkermås igen for og se om det var lige så godt som sidst. 
 

Må sige at bj var super og tæt på det sluttede der men fik hende om på ryggen og så var det min tur til og dykke og det kan hun altså rigtig godt lide bagefter tur i div stillinger og ja hun fik den helt store tur det lød til hun kunne lide det det kunne jeg ihvertifald bagefter fik jeg dejlig afslappende massage dog ikke særlig hård men det passede mig fint. 
Godt hun kun er her resten af året da det ellers ville blive hårdt for min pung!!!

Jamen send hende gerne tilbage til Odense igen, for her er pungene fyldt helt op :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 minutter siden:

Jamen send hende gerne tilbage til Odense igen, for her er pungene fyldt helt op :-) 

Kan ikke huske hvor hun skulle hen i det nye år selvom hun nævnte det men det var vist nordpå uden og være sikker. 
Skal dog spørge da jeg satser på og nå godten en gang mere inden hun rejser fra Aarhus. 

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 9 minutter siden:

Kan ikke huske hvor hun skulle hen i det nye år selvom hun nævnte det men det var vist nordpå uden og være sikker. 
Skal dog spørge da jeg satser på og nå godten en gang mere inden hun rejser fra Aarhus. 

Det må du meget gerne....Bare sig vi har sparet godt op til hun kommer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
likeaboss skrev, for 10 timer siden:

Lyder spændende. Er der pussy slide og anal på programmet?

\\likeaboss

Pussyslide var på programmet. Kloakken er lukket for offentligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 22 timer siden:

Kan ikke huske hvor hun skulle hen i det nye år selvom hun nævnte det men det var vist nordpå uden og være sikker. 
Skal dog spørge da jeg satser på og nå godten en gang mere inden hun rejser fra Aarhus. 

Hvis man kan regne med hendes annoncetekst , kommer hun snart til Aalborg ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som beskrivelsen på en thaipige der var i Aalborg i november, men hun hed Miina og brugte et andet nummer. Er det samme pige?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvid78 skrev, for 5 timer siden:

Det lyder som beskrivelsen på en thaipige der var i Aalborg i november, men hun hed Miina og brugte et andet nummer. Er det samme pige?

 

Du kan besøge hende og tjekke da hun er i Aalborg nu iflg annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...