Hop til indhold

Nogen der kender hende her?

Featured Replies

Skrevet

Velkommen ombord.

Billederne ligger en milliard steder på nettet, så de er helt sikkert falske.

Til en anden gang er det en god ide (og kutyme) at skrive pigens & byens navn i efterlysningens overskrift (så kan andre brugere hurtigere se om det er en, de kender)

Endelig bør dit indlæg ligge under efterlysninger og ikke under anmeldelser (jeg har bedt om at få din efterlysning flyttet) :)

Skrevet
Starkup skrev, for 3 timer siden:

Hej

har brug for jeres hjælp. Nogen der kender hende her og kan fortælle lidt om hende 

https://annoncelight.dk/showad/351777

Hej Starhup som ny skal du regne med at blive irettesat her inde. jeg håber du får hjælp på dit spørgsmål.

PS. men det der med hun skriver 53 kg er nok bare noget hun drømmer om.

Redigeret af stigstig

Skrevet
stigstig skrev, for 3 timer siden:

Hej Starhup som ny skal du regne med at blive irettesat her inde. jeg håber du får hjælp på dit spørgsmål.

Man kunne jo også være positiv, og sige vejledt. Og vejledning var der bestemt brug for, både med overskrift og forkert placering af efterlysning.

Skrevet
Benjamin skrev, for 6 minutter siden:

Man kunne jo også være positiv, og sige vejledt. Og vejledning var der bestemt brug for, både med overskrift og forkert placering af efterlysning.

Og Starkup blev endda efter min mening vejledt på en høflig og venlig måde ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.