KimLL 20 Skrevet 8. December, 2022 Finder der nogle steder i Europa, eller andet sted hvor man kan betale for indgang og så er der alle de kvinder man har lyst til i det betalte tidsrum? Eller Et hotel med hvor man kunne bo i en weekend med samme mulighed har også interesse. Nogle ideer/bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 26. December, 2022 Ja i Tyskland er det ikke helt unormalt… Nogle af stederne er der endda også fri øl.. Pigerne er dog aldrig sådan super lækre.. Måske en 6’er, men efter nok øl, så ryger de hurtigt op på en 8’er… Jeg holder mig dog generelt fra sådan steder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 6. Januar, 2023 OleV skrev, den 26.12.2022 at 22:48: Ja i Tyskland er det ikke helt unormalt… Nogle af stederne er der endda også fri øl.. Pigerne er dog aldrig sådan super lækre.. Måske en 6’er, men efter nok øl, så ryger de hurtigt op på en 8’er… Jeg holder mig dog generelt fra sådan steder.. Frei Bier er ofte alkoholfri de steder - så mon ikke det mere er den dunkle belysning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 8. Januar, 2023 Ikke når jeg har været afsted, så har det ikke været alkhol fri. Heller ikke når man tager på Atmos i Hamburg udenfor sæson, hvor der ofte også er fri øl/sodavand, her har det heller ikke været alkoholfrit… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sprøjteren 14 Skrevet 19. Oktober, 2023 Findes det ? Altså hvor man betaler x antal kroner og så er der fri sex, drikkevarer, lidt mad og faciliteter i et bestemt tidsrum? Evt link ville være meget hjælpsomt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ananalbumcover 94 Skrevet 19. Oktober, 2023 Jeg mener flatrate konceptet blev gjort forbudt for år tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sprøjteren 14 Skrevet 19. Oktober, 2023 Ej hvor er det skuffende at høre. Mon man kan håbe på at bare fordi det er forbudt er det ikke ens betydende med det ikke foregår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg