Hop til indhold

Recommended Posts

Finder der nogle steder i Europa, eller andet sted hvor man kan betale for indgang og så er der alle de kvinder man har lyst til i det betalte tidsrum? 

Eller

Et hotel med hvor man kunne bo i en weekend med samme mulighed har også interesse. 

 

Nogle ideer/bud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja i Tyskland er det ikke helt unormalt… Nogle af stederne er der endda også fri øl.. Pigerne er dog aldrig sådan super lækre.. Måske en 6’er, men efter nok øl, så ryger de hurtigt op på en 8’er… Jeg holder mig dog generelt fra sådan steder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, den 26.12.2022 at 22:48:

Ja i Tyskland er det ikke helt unormalt… Nogle af stederne er der endda også fri øl.. Pigerne er dog aldrig sådan super lækre.. Måske en 6’er, men efter nok øl, så ryger de hurtigt op på en 8’er… Jeg holder mig dog generelt fra sådan steder.. 

Frei Bier er ofte alkoholfri de steder - så mon ikke det mere er den dunkle belysning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke når jeg har været afsted, så har det ikke været alkhol fri. Heller ikke når man tager på Atmos i Hamburg udenfor sæson, hvor der ofte også er fri øl/sodavand, her har det heller ikke været alkoholfrit…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes det ? Altså hvor man betaler x antal kroner og så er der fri sex, drikkevarer, lidt mad og faciliteter i et bestemt tidsrum? Evt link ville være meget hjælpsomt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...