Hop til indhold
SiaUngQ

Sætte en alarm?

Recommended Posts

Hvad er holdningen til at sætte en alarm? Tænker måske til 5 min over tid. Indtil nu har jeg ikke gjort det, men kunne godt tænke mig at høre holdningerne - både fra mænd og Gp. Jeg oplever nemlig ofte, at komme til at give en time men aftalen var 30 min så det er jo det de betaler for… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher
SiaUngQ skrev, for 22 minutter siden:

Hvad er holdningen til at sætte en alarm? Tænker måske til 5 min over tid. Indtil nu har jeg ikke gjort det, men kunne godt tænke mig at høre holdningerne - både fra mænd og Gp. Jeg oplever nemlig ofte, at komme til at give en time men aftalen var 30 min så det er jo det de betaler for… 

din pimp plejer at banke på døren...

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 19 minutter siden:

hvad med et ur på væggen , jeg hader alarmer 

God pointe - vil du tænke over pigen kigger på uret? Selvfølgelig ikke konstant..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at mange hader alarmer og den slags, men jeg synes faktisk det er meget fedt at kunne holde styr på tiden som kunde i butikken. Har oplevet piger der ikke er så nøjeregnende med tiden og det er jo skønt, men jeg vil stadig gerne have en alarm eller et stort ur hængende. Det ødelægger ikke stemningen for mig at pigen kigger på uret eller sin telefon.
 

Ideen med en playliste er god, men du kan også overveje timeglas som kan fås som både 30 og 60 minutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville blive så stresset hvis jeg ikke havde overblik over tiden. Hvad hvis man har en anden gæst bagefter? Så står han der og ringer på mens man stadig fedter rundt i olie og krøllede lagner :lol:

Jeg sætter en alarm på min telefon til 5 minutter før tiden udløber. Så ved man det er tid til at runde af. For det meste har jeg en god feeling undervejs med tiden, så jeg ikke behøver kigge på klokken, men nogle gange gør jeg det. Jeg tilbyder primært massage, og det er ret vigtigt fx at komme hele kroppen igennem hvis man har lovet det, eller at der er god tid til lingammassage og man ikke lige pludselig står og mangler en tredjedel og så er tiden gået. 

Jeg har til gengæld altid god tid mellem hver gæst så man kan afrunde på en afslappet måde uden at have travlt. Men jeg synes det er fair at holde sig til den tid der er betalt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig gerne et ur på væggen som jeg som kunde også kan se.

Tager altid mit armbåndsur af da det har gummirem. Det er noget værre lo.. når det hænger fast i håret på kvinden - har jeg lært på den ufede måde :biggrin:

Som kunde vil jeg både gerne respektere tiden der er sat af og vide om jeg endnu har god tid til at nyde samværet eller om jeg skal til at afslutte. Det stresser mig ikke at kende tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et ur på væggen som vi begge kan se 

Jeg er oftere tilbage i bilen for hurtigt end for sent, hvis jeg skal være ærlig.

Jeg er lidt tunghør, så jeg er ikke så meget for musik i baggrunden. Det forstyrrer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et ur hængende lavt for enden af sengen, det er nemt diskret lige at kigge på. For mig er tid vigtig, kunden skal ikke snydes for tid samtidig med at der heller ikke skal gå over tid. Det ville stresse mig helt vildt hvis jeg ikke kunne se kl.

Hvis jeg har besøg som er de korte på kun 15 min, der sætter jeg en alarm. Det er nemlig så kort tid at tiden hurtigt kan løbe fra en og jeg vil ikke vende hovedet pg kigge på uret hele tiden. Så der sys jeg det er nemmere med en alarm, så jeg ikke behøver at tænke på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Bruger alarm da man nemt man ende i en stilling hvor man ikke kan se uret. Det er en stress/bekymringsfaktor for mig. Og mine tanker skal kun fokusere på en ting, servicen. 
 

Har ikke altid brugt alarm og har givet mig meget mere ro at gøre det. Er bare min telefon og på laveste lydstyrke. Så ikke en “brandalarm” der går i gang. He He

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 4 minutter siden:

Bruger alarm da man nemt man ende i en stilling hvor man ikke kan se uret. Det er en stress/bekymringsfaktor for mig. Og mine tanker skal kun fokusere på en ting, servicen. 

Man ved jo ca hvor meget tid der er tilbage. Jeg hænger mig ikke ret meget i tiden og har god tid mellem gæster, så jeg ikke behøver stresse, det giver ro. De skal jo bare ha mindst det de har betalt for. Jeg bryder mig heller ikke om at ha gæster, der har mega travlt og skal hurtigt videre til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En alarm er bare no go i min verden det er virkelig et turnoff.

Hav et ur hængende så du kan afslutte seancen på en mindre abrupt måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en alarm og den er virkelig larmende og voldsom:lol:.. Det er en hane der galer.. Den er sat til 5-10 min før tid så man kan afslutte hvis man ikke har nået det inden den ringer.. 

Jeg kan nogenlunde fornemme hvor lang tid der er gået.. Man bliver med årene sådan rimelig ekspert i det:ph34r:.. Så oftest har mine gæster afsluttet inden alarmen gå.. Jeg gider slet ikke skulle tænke på tiden så det er nemmest for mig at der er en alarm der gør det for mig.. Analoge ure og mig er ikke altid lige gode venner fordi jeg samtidig er halvblind så jeg kan sku ikke rigtig se uret ordentlig og det ville nok være mere forstyrrende hvis jeg hele tiden skulle rejse mig og gå tættere på.. Ellers skulle uret være kæmpe stort og sidde på væggen hvor hovedgærdet er og det ville sende et forkert signal for mig.. 

Jeg brugte på et tidspunkt også et huawei smartwatch.. Virkelig pænt som så bare vibrerede på min arm men det hang fast i mit hår osv så var man halv handicappet den sidste tid fordi man ikke bryder sig om lige at sige "hov jeg sidder fast":lol:.. Jeg føler det måske bare virkelig uhøfligt at skulle sige "tiden er snart gået så vi skal snart afslutte.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg har en alarm og den er virkelig larmende og voldsom:lol:.. Det er en hane der galer.. Den er sat til 5-10 min før tid så man kan afslutte hvis man ikke har nået det inden den ringer. 

Selv med en alarm kan man ha dårlig timing. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Jeg har en alarm og den er virkelig larmende og voldsom:lol:.. Det er en hane der galer..

Hvad er der blevet af den playliste du brugte i saunaen - som fortalte dig hvornår det var tid til at skifte gear for at få "afsluttet", som du kalder det? :-) 

Det var den blideste måde jeg har oplevet at der blev holdt øje med tiden på. Den næst blideste var de tre lys ved døren hos Cassiopeia.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 1 time siden:

Hvad er der blevet af den playliste du brugte i saunaen - som fortalte dig hvornår det var tid til at skifte gear for at få "afsluttet", som du kalder det? :-) 

Det var den blideste måde jeg har oplevet at der blev holdt øje med tiden på. Den næst blideste var de tre lys ved døren hos Cassiopeia.  

Playlisten fungerede overraskende godt i saunaen.. Det bare de færreste steder jeg arbejder nu der har TV på værelserne:P.. Og så er det bare nemmere når jeg kan slår hovedet heeeelt fra fordi der noget andet der styrer tiden:ph34r:.. 

Måske skulle jeg tage det op til genovervejelse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres svar. Virkelig rart at høre andres synspunkter. Har været lidt ‘bange’ for at bruge de forskellige muligheder, for hvad gæsten mon tænker… 

Jeg vil forsøge mig frem med de forskellige gode forslag fra tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil, som gæst, gerne kunne holde øje med tiden.
Lige for tiden, er jeg meget til at kropskæle / kropskysse, og så er der jo nogle steder jeg gerne vil nå at bruge lidt tid på .. :wub:
Blandt andet derfor.

Et par steder, har de et stort ur hængende på væggen .. det er fint for mig.
Og jeg synes, idéen med at bruge musikken / playlisten, som så måske 'fader ud' en fem minutters tid før, er helt fin.
Det er meget mere stemnings-passende, end 'banken på døren'

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 15 minutter siden:

Et par steder, har de et stort ur hængende på væggen .. det er fint for mig.

Enig

 

 

sneræven skrev, for 15 minutter siden:

Og jeg synes, idéen med at bruge musikken / playlisten,

Uenig. Musik er irriterende når man ligger og leger. Jeg vil høre pigens små lyde, ikke en eller anden tilfældig kanikkesyngekanhellerikkeladevære "kunstner" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 34 minutter siden:

Enig

 

 

Uenig. Musik er irriterende når man ligger og leger. Jeg vil høre pigens små lyde, ikke en eller anden tilfældig kanikkesyngekanhellerikkeladevære "kunstner" 

Prøv radioavisen, den ka noget;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...