Hop til indhold
Btonni

Louise Horsens mega fake

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/351549

 

Aftalte 30 minutter. Alt gik fint. Venlig og imødekommende...det var på dansk. Spurgte om hun var dansk. Ja!

Kom på stedet. En korthåret dame åbner. Går ind, spøger om hun er dansk.. Spainol espana. Osv. Billeder passer slet ikke. Cirka 45år og korthåret og en 10-15 kg mere end på billeder. 

Gik (heldigvis igen)... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Btonni skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/351549

 

Aftalte 30 minutter. Alt gik fint. Venlig og imødekommende...det var på dansk. Spurgte om hun var dansk. Ja!

Kom på stedet. En korthåret dame åbner. Går ind, spøger om hun er dansk.. Spainol espana. Osv. Billeder passer slet ikke. Cirka 45år og korthåret og en 10-15 kg mere end på billeder. 

Gik (heldigvis igen)... 

 

 

TAK siger jeg bare Btonni. Skrev til hende for en uges tid siden da hun var i Herning, og nu var hun så er kommet til min hjemby, ville jeg besøge hende.

Satans klaphat af en bagmand som står bag det her svineri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Btonni skrev, for 7 minutter siden:

Mærkeligt AL ikke fjerner den så... Men de efterhånden ligeglade,.! Og så gider folk ikke anmelde mere. 

Med hvilken begrundelse skulle AL slette annoncen? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Btonni skrev, for 3 minutter siden:

Prøv og læs. Tak. 

Det er jo det jeg har gjort. 
Hvordan skulle AL vide at fotos ikke passer osv? Tror du AL sidder og læser alt på EG? Og hvis de gjorde så ville det kræve et bevis på at fotos var falske, ikke bare et kort indlæg fra en random guy ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er jo det jeg har gjort. 
Hvordan skulle AL vide at fotos ikke passer osv? Tror du AL sidder og læser alt på EG? Og hvis de gjorde så ville det kræve et bevis på at fotos var falske, ikke bare et kort indlæg fra en random guy ;)

 

Har meldt det på AL. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lappen86 skrev, for 1 minut siden:

Jeg var også forbi i dag, gik igen da hun bestemt ikke lignede billederne.. 

Stærkt.. Men så svært var det heller ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Hvad hvis billederne er fake men ikke kan findes et eller andet sted:ph34r:.? 

Hvordan ved man så om de er fake ? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Hvordan ved man så om de er fake ? :mrgreen:

Jeg er måske for godtroende men hvis folk har besøgt hende og fortæller det ikke er hende på billederne så der måske noget om snakken:ph34r:.. Jeg ved godt det selvfølgelig ville kunne misbruges af utilfredse personer og deslige men det jo nemt at fikse igen med bevis fra personen med falske billeder i form af noget lignende validering evt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

eg er måske for godtroende

Lige her er du :D
Hvis AL og lignende skulle reagere på at en mand oplyser at pigen har falske billeder, uden yderligere bevis, ville de få uendeligt travlt, og mange piger vil opleve chikane. 
Der er mange mennesker der ikke ligner deres fotos, piger skifter hår stil og farve i en uendelighed, nogle har jojo vægt osv. 
Og der er mange mænd med underlige reaktioner over at de ikke formår at få udløsning osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Lige her er du :D
Hvis AL og lignende skulle reagere på at en mand oplyser at pigen har falske billeder, uden yderligere bevis, ville de få uendeligt travlt, og mange piger vil opleve chikane. 
Der er mange mennesker der ikke ligner deres fotos, piger skifter hår stil og farve i en uendelighed, nogle har jojo vægt osv. 
Og der er mange mænd med underlige reaktioner over at de ikke formår at få udløsning osv. 

 

Så jeg ville egentlig bare kunne bruge min venindes egne private billeder der ikke ligger på nettet og så slippe godt fra det:ph34r:.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...