Hop til indhold

Big hustle - lifstrup, Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Besøgte thai på lifstrup hovedvej. 
https://annoncelight.dk/showad/324680

allerede fra starten startede “the Big hustle”

på trods af promotion Price på 1000/h ville hun have 1500,- henviste til annoncen og fik det til aftalte.

Nå, af med tøjet på på maven på briksen. En gang plasken med olie og en gang intetsigende massage. Blev bedt om at vende mig og tænkte, “yes, nu sker det” 

lidt Hj og blow. Spurgte til sex og fik svaret at det ikke med.  Jeg fastholdt og modvilligt fik jeg vel 15 min sex, men nej til doggy. Måtte heller ikke slikke da hun sagde hun havde mens.

har tidligere oplevet bedre service på stedet, men denne gang var helt uacceptabelt. 

Redigeret af O'Malley
Præcisering

Skrevet

Men hvorfor udstille at du er blevet godt og grundigt tørret og at du vidste det fra begyndelsen?

Hun udnyttede bare de muligheder du gav hende.

Skrevet

:D Jeg har været der 1 gang første og sidste gang kommer ikke der mere

Skrevet

Træls. Jeg var der for nogen uger siden, hvor Meev, tror jeg, det skal staves, hende med sort og hvid armbånd, betjente mig. Der gik ganske godt. Både massage og det efterfølgende var dejligt. Og nej, jeg er ingen trold, alfons eller andet - bare en , der fro og glad besøger thaimassører. 

Skrevet

-Hehe jeg har været der engang -og ville bare have massage -sagde jeg -det var ikke hende fra annoncen eller mutter -men en veninde der var på besøg... hun var buttet og store bryster -fortalte hun var gift -hun brugt sin vægt i massagen -det var rigtig godt... Hun var ret genert -men pillede alligevel -og da jeg blev vendt -kunne jeg ikke blive fra hendes store bryster -og tog begge mine hænder op, og dyttede engang -som et botthorn -det var adgangsbilletten til hed sex -hun så meget frodig ud uden tøj -og  overvældede mig totalt -jeg nåede kun lige indenfor, så måtte jeg skyde kanonen -det ville hun smage -og snart var jeg stiv igen -kunne dog ikke komme igen -men det var dejligt alligevel... Det var første og eneste gang jeg har været der... -Men så glad for jeg kun valgt massagen;-)

Skrevet

Anny i Esbjerg

Absolut den bedste Thai oplevelse

ever, 

Skrevet
  • Author
Rallende skrev, for 4 timer siden:

Men hvorfor udstille at du er blevet godt og grundigt tørret og at du vidste det fra begyndelsen?

For at anmelde mit besøg og dele min oplevelse.
Du mener åbenlyst at det er min egen fejl og at det er helt i orden.  Det forstår jeg så ikke

Skrevet
O'Malley skrev, for 9 timer siden:

For at anmelde mit besøg og dele min oplevelse.
Du mener åbenlyst at det er min egen fejl og at det er helt i orden.  Det forstår jeg så ikke

Jeg forstår på din beskrivelse at hun foreslog 1500 kr og at du accepterede trods annoncen sagde 1000 i timen. Men måske har jeg misforstået den del - i givet fald beklager jeg .

Den anden del med at hun ikke leverer varen giver sig selv med det trashy udtryk i billederne. De er ikke særlig tillidsvækkende.

Redigeret af Rallende

Skrevet
  • Author
Rallende skrev, for 56 minutter siden:

Jeg forstår på din beskrivelse at hun foreslog 1500 kr og at du accepterede trods annoncen sagde 1000 i timen. Men måske har jeg misforstået den del - i givet fald beklager jeg .

Den anden del med at hun ikke leverer varen giver sig selv med det trashy udtryk i billederne. De er ikke særlig tillidsvækkende.

Som jeg skriver

”henviste til annoncen og fik det til aftalte”

• 2 weeks later...
Skrevet
Rallende skrev, den 7.12.2022 at 19:18:

Hvad tror du stedet her er til ??? Han udstiller sku da ikke sig selv, han advarer folk som du og jeg. Han har taget en for holdet, hvilket er super prisværdigt, modsat dit indlæg.

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.