Hop til indhold
Trident

Jysk julehygge m. Jennifer Romantica

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/343021

I en tråd for flere måneder siden her på Eroguide nævnte Jennifer, at hun næsten aldrig fik anmeldelser mere, da der allerede var så mange af hende. Jeg lovede så, at næste gang jeg besøgte hende, ville jeg lave en ny. Den kommer nu.

Det er efterhånden fast tradition, at den offentlige transport skal drille én af os ved vores møder. Bare for at citerer MC Ejner: ”Det er jo klart, at en smule rim på sporet kommer bag på DSB”. (Jeg ved ikke om det var derfor, men bare for at blive i juletermerne)

Nå men vi mødtes næsten til aftalte tid og fik klaret finanserne.

Så var det tid til at udveksle julegaver, og Jennifer ved, at jeg er vild med små figurer, så jeg fik et par julenisser, selvfølgelig en dreng og pige der, hvis man stiller dem rigtigt kigger hinanden dybt i øjnene. Fra mig fik hun lidt chokolade, champagne og en julesweater størrelse ”lækker lille nips”.

Mens jeg fik klædt mig af, gik Jennifer lige på badeværelset og tog en skyller. (Næste gang tror jeg, jeg vil foreslå en badecocktail, for det sætter godt nok fantasien i gang, når man ved der står en lækker pige og bader lige bag den lille tynde papdør på motel-værelset.)

Jennifer kommer ind og sætter gang i den meget berømte playliste (og uret, først nu)) og kravler op i sengen til mig. Hvad vi lavede vil jeg næsten ikke komme ind på, men lad mig bare fortælle, at Jennifer ville vinde guld, hvis blowjob var en olympisk disciplin. Da vi lå og hyggesnakkede om juletraditioner efter hun havde reddet mig og stadig var ovenpå, lå hun og lavede knibeøvelser om min dertil indrettede. Hun er bare så fræk.

Og som, når det går aller bedst - galede hanen. 30 minutter var gået som et øjeblik.

Det eneste jeg har at sige er: ”Glædelig jul, Jennifer”

Over and out

Trident

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du hammer dejlig:wub:.. Og mange tak for de skønne ord og ikke mindst sweateren<3.. Jeg ææælsker den.. Chokoladen er spist og champagnen kommer med en tur på fredagsbar, nu hvor den er alkoholfri så kan det være jeg kan huske aftenen dagen efter også:P.. Jeg glæder mig til at se dig igen i det nye år<3.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Trident skrev, for 4 timer siden:

Så var det tid til at udveksle julegaver, og Jennifer ved, at jeg er vild med små figurer, så jeg fik et par julenisser, selvfølgelig en dreng og pige der, hvis man stiller dem rigtigt kigger hinanden dybt i øjnene. Fra mig fik hun lidt chokolade, champagne og en julesweater størrelse ”lækker lille nips”.

der er ikke et øje tørt....så kom julen alligevel til landet, længe leve EG :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser også frem til at se dig igen:wub: Og som jeg skrev i en pm: det var Ikke meningen det skulle være alkoholfri, det var et uheld. Du får en med krudt i næste gang:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

...champagnen kommer med en tur på fredagsbar...

Trident skrev, for 3 timer siden:

...det var Ikke meningen det skulle være alkoholfri, det var et uheld. Du får en med krudt i næste gang:D

Vi ser gerne det bliver snart, for du skal sku ikke fucke med JRo's sprudlende humør på fredagsbaren :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...