ThomasPaaTur 12 Skrevet 6. December, 2022 Jeg har lige besøgt New Kanella TS new vejle c. https://annoncelight.dk/showad/358327 Det er hende på billederne. Han har stenhårde bryster og meget hårdt fyld i hendes baller. Pikken er ca. 14, 15 cm almindelig størrelse. Hun holder til i en lejlighed tæt på havnen. Jeg gav 1000 for 20 minutter. Skulle have haft 30 min, men måtte komme ud af lejligheden Hun er neget hidsig og blev hurtig sur. Da jeg ikke lige lå som hun ønskede blev jeg kaldt alle mulige skældsord såsom putain. Betyder luder. Hun skubbede også og flåede i mig. Jeg tænker ikke at jeg nogensinde tør besøge hende igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 6. December, 2022 Var hun på coke / stoffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 7. December, 2022 Synes godt at man kan se på hendes video at røven er stenhård og har en mærkelig form, brysterne ser også extrem hårde ud, de kan jo slet ikke bevæge sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg