Fantasifuld 64 Skrevet 6. December, 2022 For et stykke tid siden tog jeg mod til mig og hoppede ud i en virkelig sjov oplevelse. Havde længe overvejet en tantramassage med mulighed for analstimulering og måske på sigt endda Pegging. jeg hev derfor fat i “Ida” og skrev lidt med hende om en sjov oplevelse i trygge rammer. Det blev det til fulde. Vi aftalte 45 minutters tantra med løbende edging og analstimulering. Wauw det var godt og vildt. Har sjældent oplevet så mange præ-orgasmer. Hun edgede mig for sindssygt flere gange, hvor jeg var ved at eksplodere, men stoppede hver gang perfekt i tide. Det var første gang jeg prøvede analstimulans, men helt sikkert ikke sidste gang. Virkelig en anderledes og sindssygt fræk oplevelse. Da jeg endelig eksploderede var det i årets orgasme :). Ida er super behagelig og ved 110% hvad hun laver, så man får det ikke meget bedre. Hun er sød, flot og frisk på en god dialog både på forhånd og når man mødes om det frækkeste setup for begge parter. Mine varmeste anbefalinger https://annoncelight.dk/showad/335651 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 6. December, 2022 tja -sådan set fint når folk gør det tydeligt og overdriver, så det er klart og tydeligt!- når folk oplever noget som er mere en 100% så ved man jo da at det er løgn og overdrivelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 7. December, 2022 Undskyld jeg blander mig og påpeget men hun skriver “ tantrainspireretmassage, giver en sanselig helkropsoplevelse” Der er forskel på at skrive kun tantra massage eller tantrainspireretmassage. For en ren tantra massage tager 2-5 til 3 timer, og kan ikke kun tage 45 minutter . Ser igen og igen nogle kalder noget for tantra massage men nok bør have hedet i stedet for enten erotik eller body2body massage an på hvordan deres massage forgår. Jeg har selv en kort uddannelser som tantra massør og ved jeg ikke er dygtigt nok til at give en tantramassage i nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 7. December, 2022 Som sagt skøn at se en pige der er ærligt og ikke overdriver, kun du fordi du kaldte det tantra massage og ikke tantrainspireret massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fantasifuld 64 Skrevet 7. December, 2022 Beklager, hvis jeg semantisk skulle have skrevet tantrainspireret, men det var ikke desto mindre en god og virkelig fræk oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 7. December, 2022 Fantasifuld skrev, for 13 minutter siden: Beklager, hvis jeg semantisk skulle have skrevet tantrainspireret, men det var ikke desto mindre en god og virkelig fræk oplevelse Det skal du da ikke beklage. Det er da dem der føler trang til at korrigere petitesserne der skal undskylde; som Coco så i øvrigt også gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 7. December, 2022 Fantasifuld skrev, for 12 timer siden: For et stykke tid siden tog jeg mod til mig og hoppede ud i en virkelig sjov oplevelse. Havde længe overvejet en tantramassage med mulighed for analstimulering og måske på sigt endda Pegging. jeg hev derfor fat i “Ida” og skrev lidt med hende om en sjov oplevelse i trygge rammer. Det blev det til fulde. Vi aftalte 45 minutters tantra med løbende edging og analstimulering. Wauw det var godt og vildt. Har sjældent oplevet så mange præ-orgasmer. Hun edgede mig for sindssygt flere gange, hvor jeg var ved at eksplodere, men stoppede hver gang perfekt i tide. Det var første gang jeg prøvede analstimulans, men helt sikkert ikke sidste gang. Virkelig en anderledes og sindssygt fræk oplevelse. Da jeg endelig eksploderede var det i årets orgasme :). Ida er super behagelig og ved 110% hvad hun laver, så man får det ikke meget bedre. Hun er sød, flot og frisk på en god dialog både på forhånd og når man mødes om det frækkeste setup for begge parter. Mine varmeste anbefalinger https://annoncelight.dk/showad/335651 Tak for anmeldelse af Ida...hun ser meget interessant ud..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 7. December, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 2 timer siden: Undskyld jeg blander mig og påpeget men hun skriver “ tantrainspireretmassage, giver en sanselig helkropsoplevelse” Der er forskel på at skrive kun tantra massage eller tantrainspireretmassage. For en ren tantra massage tager 2-5 til 3 timer, og kan ikke kun tage 45 minutter . Ser igen og igen nogle kalder noget for tantra massage men nok bør have hedet i stedet for enten erotik eller body2body massage an på hvordan deres massage forgår. Jeg har selv en kort uddannelser som tantra massør og ved jeg ikke er dygtigt nok til at give en tantramassage i nu. Coco, jeg agerer da rigtig gerne kanin en dag, hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 7. December, 2022 Thomsen skrev, for 3 timer siden: Coco, jeg agerer da rigtig gerne kanin en dag, hvis det er Det kan gå grueligt galt for kaniner https://www.cuisineaz.com/recettes/terrine-de-lapin-gastronomique-109905.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 7. December, 2022 tvr skrev, for 24 minutter siden: Det kan gå grueligt galt for kaniner https://www.cuisineaz.com/recettes/terrine-de-lapin-gastronomique-109905.aspx Jeg ville godt tage chancen med Coco, hvis jeg rendte ind i hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 7. December, 2022 (edited) Jeg overvejer noget tantra eller andre af de 'blødere' tilbud.. Så jeg blev nysgerrig, da jeg så overskriften, og nærlæste annoncen, Og glædeligt overrasket. Det er AmandaCassiopeia! Ja, sør'me så! - Go'e gamle Amanda .. Hun skriver det selv i annoncen. Hun var meget aktiv herinde i en periode, i årene før Corona. Jeg var vild med både hendes skrivestil og hendes tilgang, hun har en ind imellem dejlig skæv humoristisk stil, og meget fokus på det menneskelige. Jeg nåede desværre kun at besøge hende en enkelt gang. Hun er både charmerende og sympatisk, og meget engageret i det hun gør, så jeg kan kun anbefale hende. Hun brænder i dén grad igennem som person, hun er ikke een man sådan lige glemmer ... Redigeret 7. December, 2022 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 7. December, 2022 Ja, har lige skrevet og inviteret hende på kaffe på onsdag. Håber hun siger ja tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 7. December, 2022 Thomsen skrev, for 11 timer siden: Coco, jeg agerer da rigtig gerne kanin en dag, hvis det er Tak, men jeg finder mine øve kaniner et andet sted og ikke herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 8. December, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 12 timer siden: Tak, men jeg finder mine øve kaniner et andet sted og ikke herinde Det ved jeg godt, kender særdeles godt til miljøet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 8. December, 2022 Fantasifuld skrev, den 7.12.2022 at 09:26: Beklager, hvis jeg semantisk skulle have skrevet tantrainspireret, men det var ikke desto mindre en god og virkelig fræk oplevelse Ingen tvivl om at det var en god oplevelse. Men mange skriver tantra uden at vide hvad det egentlig er. Jeg har feks aldrig fået tantra på et thaisted der ikke var "egen fortolkning" af begrebet. Nej sand tantra er en kunst det tager lang tid at lære. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg