Hop til indhold
Naboen

Kender i det .. Når

Recommended Posts

Man syntes man burde forkæle sig selv med en kombineret fødselsdags gave og nu er det snart nytårs gave , men simpelthen ikke kan hitte ud af om det nu virkeligt også er nødvendigt ;)

Altså sådan en omgang hvor man bare nyder det hele fra start til slut , eller hov , det burde vi jo gøre hver eneste gang  , men det er altså ikke en god flaske rødvin jeg her tænker på , men sådan en god omgang hud til hud kontakt ;)

Kunne være jeg skulle skifte sengetøjet og se om der er en GP der kan forvilde sig ud på landet i det nordsjællandske , tænk hvis det blev så hyggeligt at hun drak en kop kaffe bagefter :D

Dammit , jeg er ved at være hudsulten "! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000

Hvis der er tvivl, er der ingen tvivl :) Det er bare at komme igang uden hensyntagen til fødselsdage eller ej. Man må godt nyde en helt almindelige tirsdag aften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror mange føler det her i de kolde måneder.. Jeg har i hvertfald haft forrygende "travlt" og har måtte afvise en del pga manglende ledige tider:ph34r:.. Jeg gider jo aldrig stresse så har stadig holdt rimelige pauser men man vil jo heller ikke skuffe for mange dejlige mænd med et nej:P.. Spøjst nok har jeg så ikke nogen bookinger i morgen i Fredericia selvom jeg plejer at have fint med gæster der, og de andre dage har jeg som sagt måtte afvise flere bookinger, men det skal jo nok komme i morgen tænker jeg.. Sådan er denne branche så forunderlig kompleks og helt uden noget specifikt mønster:wub:.. Og meget afhængig af hudsult:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
andrew1000 skrev, 1 time siden:

Hvis der er tvivl, er der ingen tvivl :)

Det ser jeg så stik modsat. Er der tvivl, skal man være helt sikker. Især hvis det er økonomien der skaber tvivl. Aldrig tømme kontoen helt så der ikke er til uforudsete udgifter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 52 minutter siden:

Aldrig tømme kontoen helt så der ikke er til uforudsete udgifter. 

Nej der skal helst være nok til og besøge en dejlig pige når tiden/lysten kommer uforudset :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror mange føler det her i de kolde måneder.. Jeg har i hvertfald haft forrygende "travlt" og har måtte afvise en del pga manglende ledige tider:ph34r:.. Jeg gider jo aldrig stresse så har stadig holdt rimelige pauser men man vil jo heller ikke skuffe for mange dejlige mænd med et nej:P.. Spøjst nok har jeg så ikke nogen bookinger i morgen i Fredericia selvom jeg plejer at have fint med gæster der, og de andre dage har jeg som sagt måtte afvise flere bookinger, men det skal jo nok komme i morgen tænker jeg.. Sådan er denne branche så forunderlig kompleks og helt uden noget specifikt mønster:wub:.. Og meget afhængig af hudsult:lol:.. 

Kom Tilbage Til Jylland 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 2 timer siden:

Kom Tilbage Til Jylland 

Sidst jeg kiggede på et kort lå Fredericia i Jylland.

Finder selv ud

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...