Hop til indhold

Hjælp til første gang

Featured Replies

Skrevet

Hej folks håber at jeg kan få en hjælpende hånd her ^^

Jeg er en ung mand på 30 og jeg har nu i noget tid tænkt det kunne være frækt at prøve en GP, men jeg har ikke nogen ide om hvad jeg skal kigge efter. 
jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til en pige/piger som er gode med første gangs gående eller som bare er jeres personlige favoritter. 

kæmpe mange tak på forhånd og feel free at smide en PB hvis ikke i vil dele ud af guld offentlig XD <3

Skrevet

Hvad med en geografisk afgrænsning? Din type? Hvad du ønsker af din første session? Osv. 

Hvis du kan sætte lidt flere ord på, bliver det også lidt nemmere at guide dig i den rigtigt retning ^_^

Skrevet

Jeg ved der er flere tråde om selve emnet hvis det er sådan mere bredt du mener og ellers så som der er påpeget så det nemmere hvis du fortæller mere afgrænset hvad og hvor du ønsker det skal være.. 

Skrevet
RWR skrev, for 8 timer siden:

Hej folks håber at jeg kan få en hjælpende hånd her ^^

Jeg er en ung mand på 30 og jeg har nu i noget tid tænkt det kunne være frækt at prøve en GP, men jeg har ikke nogen ide om hvad jeg skal kigge efter. 
jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til en pige/piger som er gode med første gangs gående eller som bare er jeres personlige favoritter. 

kæmpe mange tak på forhånd og feel free at smide en PB hvis ikke i vil dele ud af guld offentlig XD <3

Betal aldrig forud regler nummer et 

Skrevet
  • Author

NicosRejse skrev, for 22 timer siden:

Hvad med en geografisk afgrænsning? Din type? Hvad du ønsker af din første session? Osv. 

Hvis du kan sætte lidt flere ord på, bliver det også lidt nemmere at guide dig i den rigtigt retning ^_^

Jamen selfølgelig, jeg bor i københavn området
og jeg er til petit piger med en god numse og ikke over de der 190 høj :D og så ikke vag for at gå anal og evt sluge  

Skrevet
  • Author
Jacn1989 skrev, for 14 timer siden:

Betal aldrig forud regler nummer et 

det er noteret ^^ takker 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.