RWR 0 Skrevet 6. December, 2022 Hej folks håber at jeg kan få en hjælpende hånd her ^^ Jeg er en ung mand på 30 og jeg har nu i noget tid tænkt det kunne være frækt at prøve en GP, men jeg har ikke nogen ide om hvad jeg skal kigge efter. jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til en pige/piger som er gode med første gangs gående eller som bare er jeres personlige favoritter. kæmpe mange tak på forhånd og feel free at smide en PB hvis ikke i vil dele ud af guld offentlig XD <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicosRejse 20 Skrevet 6. December, 2022 Hvad med en geografisk afgrænsning? Din type? Hvad du ønsker af din første session? Osv. Hvis du kan sætte lidt flere ord på, bliver det også lidt nemmere at guide dig i den rigtigt retning 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 6. December, 2022 Jeg ved der er flere tråde om selve emnet hvis det er sådan mere bredt du mener og ellers så som der er påpeget så det nemmere hvis du fortæller mere afgrænset hvad og hvor du ønsker det skal være.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 122 Skrevet 7. December, 2022 RWR skrev, for 8 timer siden: Hej folks håber at jeg kan få en hjælpende hånd her ^^ Jeg er en ung mand på 30 og jeg har nu i noget tid tænkt det kunne være frækt at prøve en GP, men jeg har ikke nogen ide om hvad jeg skal kigge efter. jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til en pige/piger som er gode med første gangs gående eller som bare er jeres personlige favoritter. kæmpe mange tak på forhånd og feel free at smide en PB hvis ikke i vil dele ud af guld offentlig XD Betal aldrig forud regler nummer et Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RWR 0 Skrevet 7. December, 2022 NicosRejse skrev, for 22 timer siden: Hvad med en geografisk afgrænsning? Din type? Hvad du ønsker af din første session? Osv. Hvis du kan sætte lidt flere ord på, bliver det også lidt nemmere at guide dig i den rigtigt retning Jamen selfølgelig, jeg bor i københavn området og jeg er til petit piger med en god numse og ikke over de der 190 høj og så ikke vag for at gå anal og evt sluge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RWR 0 Skrevet 7. December, 2022 Jacn1989 skrev, for 14 timer siden: Betal aldrig forud regler nummer et det er noteret ^^ takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg