Guest Professoren Skrevet 21. November, 2013 Måtte bare poste denne her: http://thechive.com/2012/02/01/guy-places-fast-food-order-in-a-manner-that-should-get-him-laid-video/ Kan I alle have en god dag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 21. November, 2013 Det er satan edme i orden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. December, 2013 Nå.... nu forstår jeg hvorfor der ved nogle MC D er opsat skilte der forbyder cykellister og guitar-spillende personer at køre ind i drivezonen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 13. December, 2013 Jeg må medgive Youngster, at der er stil over bestillingen. Han kan glæde sig over at undertegnede ikke holdt bagefter i køen på en dårlig dag.. VH Ludvig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 13. December, 2013 Fuck, hvor er det cool... mega god stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6298 Skrevet 13. December, 2013 haha håber han har nok penge med, pigen fik da et billigt grin, men hun klarede bestillingen til UG jeg gad da godt se hendes reaktion, når hun ser ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. December, 2013 I ville blive forbavset over hvad mænd vil sige og gøre for at være sammen med en kvinde.... det er helt vildt bare al den øregas der bliver lukket ud sommetider.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 13. December, 2013 I ville blive forbavset over hvad mænd vil sige og gøre for at være sammen med en kvinde.... det er helt vildt bare al den øregas der bliver lukket ud sommetider.... Uha, der rammer du os vist på et ømt punkt, men husk på vi får tudet ørene fulde, hvis vi ikke også medbringer gentleman attituden under et besøg, og på hjemmefronten klager hun over at vi aldrig smider et kompliment eller en buket.. Vi er jo ikke tankelæsere Fakta er vel at mange af os, burde få proppet en gag i munden under entre'en, og så ellers bare kneppe løs til vi er ved at drukne i mundvand.. Jeg forstår godt det kan være belastende med alle de "søde" ord som givetvis vælter ud af kæften på os, selvom vi lige har smidt lidt mammon, og selv bedt om legen. Husk på hvor højt vi vægter de smigerende ord som i har fortalt til mange andre samme dag.. Vi er jo ret lette at manipulere med, når vi formoder at en udløsning venter lige om hjørnet. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. December, 2013 Ludvig. Nu er det jo ikke al samvær med kvinder der betales for. Og sjovt nok så møder vi også mænd uden i den virkelige verden. Det ændre ikke på at der bruges store gloser. ;0) Jeg har vist ikke nævnt nogen steder at der ikke sættes pris på forsøget. Blot at i ville blive forbavset hvis i vidste hvor meget det bruges. Men på den anden side.. næææ det ville i nok ikke *loool* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. December, 2013 1000 ord siger intet, en handling kan sige alt... Så kære gæst, jeg ved jeg har et sødt smil, flot hår, dejlig mås, skønne babser og at jeg er godt til osv osv, sig intet, men nus mig på kroppen og lad mig se du nyder det, så virker det.... Privat er lidt noget andet, lidt smiler... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. December, 2013 Ha, ha.. har set den før... men det er satme god stil.. og det er da en bestilling som pigen husker!! Point for originalitet!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3392 Skrevet 14. December, 2013 Simpelthen fantastisk. Og så synger han sku godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6298 Skrevet 14. December, 2013 Ha, ha.. har set den før... men det er satme god stil.. og det er da en bestilling som pigen husker!! Point for originalitet!!! Var det ikke i en anden variant ? Jeg laver lige samme nummer (altså afspiller den), næste gang jeg kører i Mcdrive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6298 Skrevet 14. December, 2013 1000 ord siger intet, en handling kan sige alt... Så kære gæst, jeg ved jeg har et sødt smil, flot hår, dejlig mås, skønne babser og at jeg er godt til osv osv, sig intet, men nus mig på kroppen og lad mig se du nyder det, så virker det.... Privat er lidt noget andet, lidt smiler... Knus Line Nogle piger vil forføres med ord, andre piger med handling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. December, 2013 Jeg har nu aldrig mødt et menneske mand eller kvinde som ikke var modtagelig for komplimenter. Kunsten ved uddeling af komplimenter handler i høj grad mere om at komplimentere evner, udseende, handlinger m.v. som personen ikke hører 1000 gange hver dag, end at sige det åbenlyse for enhver. Det giver sjældent den store effekt at fortælle en smuk kvinde at hun er smuk. Det giver derimod større effekt, at komplimentere hende for noget andet, som man faktisk også finder tiltalende, men som hun nok ikke hører hver dag, og som viser at man evner at vurdere personen og ikke blot hendes patter og røv. Med hensyn til at bruge ord og handling, mon så ikke det mest effektfulde er, når der er overensstemmelse imellem ord og handling ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg