Hop til indhold

en tanke

Featured Replies

Skrevet

findes der mænd der besøger gp med konens godkendelse eller måske nogle der har konen med

Skrevet

Ja til begge.

Hvis du læser de der annoncer gp laver, vi du af og til støde på annoncer hvor gp specificerer at gp er til bla par.

Skrevet

Ikke at jeg er glædespige men er erotik massør. Jeg har ind imellem par som gæster,  til massage og så sent som i sidste uge var en af mine mandlig gæster kone derhjemme  godt klar over han skulle ud til Prostatamassage fordi han har nogle problemer hvor det hjælper. Og andre mener ikke deres kone vil dele vide om han behov for erotik massage 

Skrevet
jan j skrev, for 2 timer siden:

findes der mænd der besøger gp med konens godkendelse eller måske nogle der har konen med

Følgende er et omvendt svar, men jeg spørger tit de piger, som jeg besøger om andre mænd. Mange mænd har vielsesringen på, fortæller om deres hustru og evt et dysfunktionelt sexliv. 

De yngre piger fortæller det tit med chock i stemmen og i tro på ægteskabets ukrænkelighed, mens kvinderne på +30 forstår, affinder og knapt bemærker det. 

Kan I huske polske Nina, der huserede Østerbro for et par år siden? Hun fortalte, at en mandlig kunde havde sin kvindelig kæreste med, fordi de kunne lide, at hun så ham knalde løs. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.