chewie 129 Skrevet 6. December, 2022 Skal forbi Aarhus i dag. Nogle der har erfaring med dem her? Ser lidt fake ud når der nu er ansigtsbilleder på. https://annoncelight.dk/showad/358740 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 6. December, 2022 chewie skrev, for 10 minutter siden: Skal forbi Aarhus i dag. Nogle der har erfaring med dem her? Ser lidt fake ud når der nu er ansigtsbilleder på. https://annoncelight.dk/showad/358740 WAUW.....følger lige med her Chewie.....har mine tvivl om de kan være "rigtige".... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 6. December, 2022 mikkel15 skrev, for 3 minutter siden: WAUW.....følger lige med her Chewie.....har mine tvivl om de kan være "rigtige".... Hmm det ene billede er taget i Slagelse. Så måske de er gode nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 6. December, 2022 Lyder for godt til at være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 6. December, 2022 Det er fake! Det er en fyr som prøver at lyde som en pige når man ringer. "Jeg har nogle regler..." - sagde han/hun/høn ... Som sikkert går ud på at skulle forudbetale. Stay far away! 5 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 6. December, 2022 Selvom billederne er fra Danmark, kan det stadig være fake. Som Chewie siger det sikkert svindel med forudbetaling og alternativt/samtidigt misbrug af billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ChristianX Skrevet 6. December, 2022 chewie skrev, for 2 timer siden: Det er fake! Det er en fyr som prøver at lyde som en pige når man ringer. "Jeg har nogle regler..." - sagde han/hun/høn ... Som sikkert går ud på at skulle forudbetale. Stay far away! Tak for advarslen! En fyr..? Han staver som en 8-årig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 6. December, 2022 Ja, hold nu kæft!....det ville kun være rimeligt, hvis han omgående fik skolepengene tilbage...endnu en primitiv klovn der har spildt 10 år af sit liv.......luk nu bare dit lort omgående, undermåler!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelreno 5 Skrevet 7. December, 2022 Hej, Jeg så også det her opslag men valgte alligevel at skrive til hende. Hun er god nok de begge fra København, af “ man skal ikke dømme andre udefra en der bare skriver og tror ☺️ 2 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 7. December, 2022 Mikkelreno skrev, for 1 time siden: Hej, Jeg så også det her opslag men valgte alligevel at skrive til hende. Hun er god nok de begge fra København, af “ man skal ikke dømme andre udefra en der bare skriver og tror ☺️ Så det oprettede Du lige en profil for at ffortælle? Jeg vil nu stadig være mistænksom især hvis der skal betales forud, hvilket er det dummeste man kan gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 7. December, 2022 Bommer skrev, for 4 timer siden: Så det oprettede Du lige en profil for at ffortælle? Jeg vil nu stadig være mistænksom især hvis der skal betales forud, hvilket er det dummeste man kan gøre. Det var der så også lige 2 af hans "venner" der gjorde, så han kunne få et par positive likes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 7. December, 2022 @Mikkelreno deltager ikke herinde mere. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 7. December, 2022 Og annoncen er væk igen. "hold nu kæft hvor er det godt, at dette forum findes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 7. December, 2022 Se nu her,... det er præcis sådan dette forum skal fungere.....her ses et skoleeksempel på samarbejde og handling.....eroguide når det er allerbedst.......og pist væk var alle svindlerne...not a chance!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chewie 129 Skrevet 7. December, 2022 Modtager nu beskeder fra et andet nummer end fra annoncen (60 xx xx xx) hvor der står "tak for besøg i går" Og der bruges samme smiley som i de andre beskeder. Det er tydeligt at de/den her scammer ikke er alt for smart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sallyi 13 Skrevet 12. December, 2022 Har mødt hende hun er cool 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 12. December, 2022 Skægt nok - han/hun er blevet medlem på samme tidspunkt som Mikkelreno i onsdags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg