Hop til indhold
chewie

21 Årig piger kun idag og kun for lommepenge uden kondom

Recommended Posts

mikkel15 skrev, for 3 minutter siden:

WAUW.....følger lige med her Chewie.....har mine tvivl om de kan være "rigtige"....

Hmm det ene billede er taget i Slagelse. Så måske de er gode nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fake! 

Det er en fyr som prøver at lyde som en pige når man ringer. "Jeg har nogle regler..." - sagde han/hun/høn ... Som sikkert går ud på at skulle forudbetale.

Stay far away!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom billederne er fra Danmark, kan det stadig være fake. Som Chewie siger det sikkert svindel med forudbetaling og alternativt/samtidigt misbrug af billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ChristianX
chewie skrev, for 2 timer siden:

Det er fake! 

Det er en fyr som prøver at lyde som en pige når man ringer. "Jeg har nogle regler..." - sagde han/hun/høn ... Som sikkert går ud på at skulle forudbetale.

Stay far away!

Tak for advarslen! En fyr..? Han staver som en 8-årig:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hold nu kæft!....det ville kun være rimeligt, hvis han omgående fik skolepengene tilbage...endnu en primitiv klovn der har spildt 10 år af sit liv.......luk nu bare dit lort omgående, undermåler!!:twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, Jeg så også det her opslag men valgte alligevel at skrive til hende. Hun er god nok de begge fra København, af “ man skal ikke dømme andre udefra en der bare skriver og tror ☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Mikkelreno skrev, for 1 time siden:

Hej, Jeg så også det her opslag men valgte alligevel at skrive til hende. Hun er god nok de begge fra København, af “ man skal ikke dømme andre udefra en der bare skriver og tror ☺️

Så det oprettede Du lige en profil for at ffortælle? Jeg vil nu stadig være mistænksom især hvis der skal betales forud, hvilket er det dummeste man kan gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bommer skrev, for 4 timer siden:

Så det oprettede Du lige en profil for at ffortælle? Jeg vil nu stadig være mistænksom især hvis der skal betales forud, hvilket er det dummeste man kan gøre.

Det var der så også lige 2 af hans "venner" der gjorde, så han kunne få et par positive likes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se nu her,... det er præcis sådan dette forum skal fungere.....her ses et skoleeksempel på samarbejde og handling.....eroguide når det er allerbedst.......og pist væk var alle svindlerne;)...not a chance!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Modtager nu beskeder fra et andet nummer end fra annoncen (60 xx xx xx) hvor der står "tak for besøg i går" Og der bruges samme smiley som i de andre beskeder.

Det er tydeligt at de/den her scammer ikke er alt for smart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...