Hop til indhold
Jernsvinet

Sidste udkald til Bali?

Recommended Posts

Jeg glæder mig til at se den første sag når de tager et par fra et vesteligt land som ikke er gift i have sex på deres hotel værelse.

Det bliver et ramaskrig i hele den vestelig verden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg har læst, så er der sådan lyn-vielseskoncepter i muslimske landes prostitutionsområder, fx på Kish-øen i Iran. Så kan du lige blive gift til knaldet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 6.12.2022 at 17:17:

Jeg glæder mig til at se den første sag når de tager et par fra et vesteligt land som ikke er gift i have sex på deres hotel værelse.

Det bliver et ramaskrig i hele den vestelig verden

I Marokko er de lidt strikse.. således at en pige fra Marokko ikke må dele hotelværelse med en mandsperson, hun ikke er gift med - men er pigen udlænding - eller begge udlændinge, ser de igennem findre med det. Loven håndhæves ved at en hotelejer, som er kommet til at lukke en pige fra Marokko ind på et værelse med en mandsperson, hun ikke er gift med - kan risikere at få hotellet lukket eller frataget sin hotelbevilling - så håndhævelsen er ret effektiv og vil man have en pige fra Marokko med på værelset  i Marokko, skal man istedet booke en privat lejlighed (f.eks. gennem Airbnb) eller ihvertfald finde et sted uden hotelportier - eller en som kan bestikkes mod lidt backtisch ;-) (

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8.12.2022 at 00:47:

I Marokko er de lidt strikse.. således at en pige fra Marokko ikke må dele hotelværelse med en mandsperson, hun ikke er gift med - men er pigen udlænding - eller begge udlændinge, ser de igennem findre med det. Loven håndhæves ved at en hotelejer, som er kommet til at lukke en pige fra Marokko ind på et værelse med en mandsperson, hun ikke er gift med - kan risikere at få hotellet lukket eller frataget sin hotelbevilling - så håndhævelsen er ret effektiv og vil man have en pige fra Marokko med på værelset  i Marokko, skal man istedet booke en privat lejlighed (f.eks. gennem Airbnb) eller ihvertfald finde et sted uden hotelportier - eller en som kan bestikkes mod lidt backtisch ;-) (

Øv - der er ellers mange flotte piger i Marokko! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...