Hop til indhold
Sokrates

Melina, Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/357863

Jeg ville prøve noget nyt - og det skulle betyde mørk pige og med lidt til gården og gaden. Noget helt andet end mine normale præferencer, men det fortrød jeg ikke. Jeg bookede en halv time hos Melanie. Først var jeg lidt usikker på, om aftalen var i hus, for hun var ikke så hurtig til at svare på opfølgende sms’er. Men hun var vist bare ved at gøre sig klar. Jeg blev i hvert fald pænt modtaget, og konstaterede med det samme at det er pigen på billederne, og hun virkede sød og venlig. 

Brysterne er helt økologiske og et stort plus hos hende. Superfransk og deepthroat var købt som tilkøb til absolut rimelig pris - og blev udført rigtig godt. Alt i alt er jeg meget tilfreds med et besøg, der helt klart gav mig, hvad jeg kom for, og hvor ord og billeder i annoncen faktisk matchede det, jeg fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Melanie. 

- og det fortrød jeg ikke. Bliver mødt af den smukkeste søde pige, som også er hende på billederne. 

Hun er smilende og venlig, og jeg følte mig velkommen. Som @Sokrates skriver, var det nem kommunikation, og hun holder hvad hun lover.

Desuden var det bare rigtige gode 30 min med hende. 

Min anbefaling herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sokrates skrev, den 23.5.2023 at 19:22:

Linket er dødt nu, men står i mit oprindelige indlæg. 

Hun skulle på ferie. Tænker det ommer til at virke igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...